تازه های سایت

کد مطلب: 25464
7. بهمن 1394 - 14:01
فرمانده سپاه نهاوند گفت: همزمان با ایام پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 180 عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی و بصیرتی در شهرستان نهاوند اجرا می‌شود.

سرهنگ کامران کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: به برکت حضور مردم و پیروی از فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) ملت ایران موفق شد خود را برای همیشه از زیر ظلم و ستم استکبار جهانی و دست‌نشانده‌های آن‌ها رها کند و امروز در اوج قله صلابت و اقتدار قرار بگیرد.

وی اظهار کرد: بعد از گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب امروز ایران اسلامی به کشوری بسیار مهم و تأثیرگذار در منطقه تبدیل‌شده است و باقدرت راه پیشرفت را سپری می‌کند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: مردم انقلابی ایران نشان دادند که همواره به انقلاب خود پایبند هستند و درراه حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های آن می‌کوشند.

وی بیان داشت: حضور مردم در همه صحنه‌های انقلاب و هدایت‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و پس از ایشان تدابیر رهبر معظم انقلاب عواملی هستند که باعث پایداری انقلاب اسلامی ایران شدند و م باید شکر گذار این نعمت باشیم.

کریمی در ادامه به برنامه‌های اجرایی سپاه ناحیه نهاوند در ایام دهه فجر پرداخت و گفت: در این دهه برنامه‌های بسیار خوب و اثرگذاری در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، سیاسی و بصیرتی برای مردم اجرا می‌شود تا آن‌ها را هرچه بیشتر با اهداف و ارزش‌های انقلاب آشنا کنیم.

وی عنوان کرد: دیدار بسیجیان با امام‌جمعه شهرستان نهاوند، سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، غبارروبی گلزار شهدای شهرستان، برپایی نشست‌های بصیرتی و سیاسی با حضور سخنرانان کشوری و استانی و برگزاری چندین یادواره شهدا در این دهه ازجمله برنامه‌های سپاه نهاوند در این ایام است.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: افتتاح دو سالن ورزشی در روستاهای شعبان و شهرک سلگی نهاوند، برپایی نمایشگاه‌های عکس و فیلم، اعزام سخنرانان به مدارس و بازدید از طرح‌های اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌های اجرایی در این دهه است.

وی گفت: در طول این دهه علاوه بر فضاسازی متناسب با پیروزی انقلاب، چندین ایستگاه صلواتی با پخش نواهای انقلابی در سطح شهرستان نهاوند پیش‌بینی‌شده است و در اولین جمعه این دهه نیز میقات صالحین و سخنرانی سخنرانانی از طرف سپاه در قبل از خطبه‌های نماز جمعه را در نهاوند و شهرهای فیروزان و برزول را داریم.

کریمی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های محوری ما اعزام تیم دارویی به مناطق محروم و ویزیت رایگان روستاییان است که این کار با همکاری بسیج جامعه پزشکی شهرستان نهاوند انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در دهه مبارک فجر چندین گردهمایی بزرگ بسیجیان را در نقاط مختلف روستایی و شهری داریم و حسن ختام برنامه‌های این دهه حضور پرشور همه مردم و بسیجیان شهرستان نهاوند در راهپیمایی روز 22 بهمن خواهد بود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما