تازه های سایت

کد مطلب: 12538
30. مرداد 1392 - 9:28
معاون ستاد حمل و نقل سوخت کشور با تاکید بر این که سهمیه بنزین شهریورماه بدون تغییر در کارت های سوخت شارژ می شود، گفت: ۶۰ لیتر سهمیه بنزین شهریور ماه خودروهای شخصی بدون هیچ تغییری در میزان سهمیه و قیمت، ساعت ۲۴روزپنج شنبه( ۳۱ مردادماه) در کارت های هوشمند سوخت شارژ خواهد شد.
s_200_150_16777215_00_images_Social_5_80780999-4770935.jpg

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، علی ربیعی روز سه شنبه عنوان کرد :‌در شهریورماه جاری نیز همچون ماه های قبل، ۳۰۰ لیتر سهمیه بنزین با نرخ آزاد ۷۰۰ تومان در کارت های سوخت خودروها واریز خواهد شد که با پایان سهیمه ۴۰۰ تومانی قابل استفاده خواهد بود.
به گفته وی، در ساعت ۲۴ روز پنج شنبه (۳۱ مردادماه) ۲۵ لیتر سهمیه موتورسیکلت ها نیز در کارت سوخت دارندگان آن شارژ خواهد شد.
معاون ستاد حمل و نقل سوخت کشور اظهار کرد: از مجموع بنزین مصرفی کشور، به طور میانگین روزانه ۵۰ میلیون لیتر بنزین سهمیه ای نیمه یارانه ای با نرخ ۴۰۰ تومان در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد و مابقی با بنزین آزاد با نرخ ۷۰۰ تومان تامین می شود.
یادآور می شود، مقایسه آماری مصرف بنزین در هفته منتهی به ۲۵ مرداد با هفته قبل از آن نشان می دهد مصرف این فرآورده ۲۰ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر افزایش یافته است که می توان این میزان افزایش را نتیجه دور تازه سفرهای تابستانی برشمرد.

 

منبع: ایرنا

دیدگاه شما