تازه های سایت

کد مطلب: 12521
30. مرداد 1392 - 9:17

546385_uyw0U8yE

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی کاویانی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نهاوند ظهر سه شنبه در مراسم اختتامیه کانون های فرهنگی تربیتی کمیته امداد امام خمینی (ره) در کانون شهید باهنر شهر نهاوند گفت : امسال فعالیت کانون های تربیتی این نهاد از روز یکم تیرماه در دو بخش اقایان و خواهران آغاز شد.

کاویانی گفت: در بخش خواهران 140 نفر  در عرصه های کامپیوتر، چرم سازی، معرق کاری و گلستان قرانی حضور داشتند و در قسمت آقایان 80 نفر در رشته های تعمیر موبایل، برق، کامپیوتر و قرائت و تجوید قرآن در کانون های تابستانی  کانون های فرهنگی تربیتی کمیته امداد امام خمینی(ره)  حضور داشتند.

وی با بیان اینکه برنامه های اوقت فراغت تاثیر بسیار زیادی در تربیت و شکوفا سازی استعدادهای دانش آموزان تحت پوشش دارد، گفت: فعالیت‌های فرهنگی از اولویت‌های مهم  کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نهاوند بوده که در در دستور کار این نهاد قرار گرفته است.

 عنوان کرد: در این کانون ها جوانان و نوجوانان با بهره گیری از آموزه های معنوی و اساتید مجرب توانسته اند در ارتقاء سطح اعتقادی خود به پیشرفت های قابل توجهی دست پیدا کنند.

علی کاویانی مهمترین اهداف کانون ها تربیتی، برنامه ریزی برای غنی سازی اوقات فراغت و آشنایی جوانان یا نوجوانان با منابع و مفاهیم قرآنی و اهل بیت عصمت و طهارت، حول محور ولایت عنوان کرد و گفت: کانون های کمیته امداد مکانی امن، با طراوت و سرشار از معنویت و پویایی است.

کاویانی در ادامه افزود: در جشنواره استانی کانون های  تابستانی  کمیته امداد امام خمینی(ره) تیم فرتبال پسران، تنیس روی میز پسران و والیبال دختران موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند و در رشته قرائت و ترتیل نیز شرکت کنندگان دختر و پسر نهاوند موفق شدند مقام اول را به دست بیاورند.

دیدگاه شما