تازه های سایت

کد مطلب: 12108
15. مرداد 1392 - 9:02
در آخرین دیدار هفته سوم لیگ برتر تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان مس کرمان است.

 

خبرگزاری فارس: دایی از مس طلا می‌گیرد؟

به گزارش پایگاه خبری گرو ، آخرین دیدار هفته سوم لیگ برتر چهارشنبه شب بین دو تیم پرسپولیس و مس کرمان در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

پرسپولیس که از دو بازی اول خود یک برد و یک مساوی به دست آورده، در این دیدار برای کسب هر سه امتیاز به میدان می‌رود. البته برخی معتقدند دایی باید در ترکیب تیم پرسپولیس نسبت به دو دیدار قبلی تغییرات زیادی انجام بدهد و به جای استفاده از بازیکنان اسم و رسم‌داری مثل هادی نوروزی و غلامرضا رضایی به بازیکنان جوانی مثل عباس‌زاده، غریبی و صادقیان میدان بدهد.

دایی که در پرسپولیس جوانگرایی کرده باید از این جوانان در میدان هم بیشتر استفاده کند.

سرخپوشان هفته گذشته مقابل ذوب آهن فرصت‌های گلزنی زیادی را از دست دادند و قطعا دایی در روز‌های گذشته تمرینات ویژه‌ای برای گلزنی در نظر گرفته تا ایراد بزرگ تیمش را برطرف کند و او حتی تمرینات سرخپوشان را پشت درهای بسته برگزار می‌کند.

تیم مس کرمان هم در لیگ سیزدهم دو مساوی گرفته و باختی نداشته است با این حال هنوز حاشیه‌ها دست از سر این تیم برنداشته است. بعد از جدایی زودهنگام مجتبی تقوی سرمربی مس قبل از شروع فصل اکنون شایعه تغییر مدیرعاملی باشگاه مس منتشر شده است. با این حال حضور محمود یاوری سرمربی با تجربه‌ در مس می‌تواند نعمت بزرگی برای این تیم باشد زیرا کهنسال‌ترین مربی لیگ برتر به خوبی شیوه بازی با تیم پرطرفدار پرسپولیس را می‌داند و می‌تواند بازیکنانش را برای این دیدار بزرگ از نظر ذهنی آماده کند.

شاگردان یاوری در بازی چهارشنبه شب هم بعید است که به دنبال برد باشند و آنها می‌خواهند همچنان بازنده نباشند و اگر بتوانند سومین مساوی متوالی را در ورزشگاه آزادی بگیرند برای‌شان نوعی برد محسوب می‌شود ولی نتیجه مساوی و یک امتیاز برای دایی آن هم در ورزشگاه خانگی باختی خفیف محسوب می‌شود.

بنابراین دایی باید و با استفاده از دانش فنی خود و توانایی بازیکنان جوانش سه امتیاز را بگیرد. دایی اگر موفق به این کار شود از مس با کیمیاگری طلا گرفته است.

دایی اگر می‌خواهد در این فصل خیلی زود از کورس قهرمانی خارج نشود باید سه امتیاز این بازی خانگی را بگیرد.

برنامه هفته سوم لیگ برتر به شرح زیر است:

سه شنبه 15/5/92

*فجرسپاسی- استقلال، ساعت 22:15 ، ورزشگاه حافظیه

* گسترش فولاد تبریز – سپاهان، ساعت 22، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

*ذوب آهن – تراکتورسازی، ساعت 22، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

* صبا – فولاد، ساعت 22، ورزشگاه یادگار امام (ره) قم

* استقلال صنعتی خوزستان – سایپا، ساعت 22، ورزشگاه تختی اهواز

* داماش – نفت تهران، ساعت 22، ورزشگاه شهید عضدی رشت

* راه آهن – ملوان، ساعت 22، ورزشگاه تختی تهران

چهارشنبه 16/5/92

* پرسپولیس – مس کرمان، ساعت 22:15 ، ورزشگاه آزادی تهران

دیدگاه شما