تازه های سایت

کد مطلب: 11810
5. مرداد 1392 - 9:54
فرجی دانا برای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، طیب زاده برای وزارت اقتصاد و دارایی، علی جنتی برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عباد برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مسعود سلطانی فر برای وزارت ورزش و جوانان و نعمت زاده برای وزارت صنعت، معدن و تجارت نهایی شده است.

 

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از بولتن نیوز : یک منبع آگاه اسامی شش وزیر نهایی شده دولت یازدهم را اعلام کرد که بر این اساس نام علی جنتی برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سلطانی فر برای وزارت ورزش و جوانان نهایی شده است .
این منبع آگاه با بیان اینکه تا کنون اسامی برخی وزرای دولت حسن روحانی نهایی شده، گفت: آقای روحانی یکشنبه ۱۳ مرداد اسامی کابینه خود را به مجلس اعلام خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه تا کنون اسامی برخی وزرای پیشنهادی دولت یازدهم نهایی شده، افزود: فرجی دانا برای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، طیب زاده برای وزارت اقتصاد و دارایی، علی جنتی برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عباد برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مسعود سلطانی فر برای وزارت ورزش و جوانان و نعمت زاده برای وزارت صنعت، معدن و تجارت نهایی شده است.
وی افزود: البته رحمتی یا بخشنده هم برای وزارت جهاد کشاورزی مطرح هستند.
مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری روحانی روز ۱۲ مرداد از سوی مقام معظم رهبری انجام می شود و وی ۱۳ مراد با حضور در مجلس مراسم تحلیف را بجا خواهد آورد

دیدگاه شما