تازه های سایت

کد مطلب: 11760
3. مرداد 1392 - 10:21
پایگاه خبری گرو : فرماندار شهرستان نهاوند گفت : شهرستان نهاوند مقام نخست صدور سند منازل روستايي را در استان به خود اختصاص داده است
به گزارش پایگاه خبری گرو , مجتبي مولوي فرماندار شهرستان نهاوند گفت: تأمين مسکن و ايجاد اشتغال از دغدغه‌هاي فراروي دولت‌هاي نهم و دهم بوده که براي رسيدن به اهداف خود از هيچ کوششي فروگذاري نکردند.
وي گفت: بيش از 32 هزار واحد روستايي در 169 روستاي نهاوند وجود دارد که تاکنون بالغ بر 12 هزار واحد از آنها مقاوم‌سازي شده‌اند.
فرماندار شهرستان نهاوند به مزاياي مقاوم‌سازي مسکن روستايي اشاره کرد و ادامه داد: مقاوم‌سازي منازل روستايي موجب ماندگاري مردم در روستاها مي‌شود.
وي از تلاش براي مقاوم‌سازي تمام واحدهاي روستايي خبر داد و اذعان داشت: از آنجايي که ميزان تسهيلات اعطايي در بخش مقاوم‌سازي منازل روستايي افزايش مي‌يابد از اين رو متقاضيان روستاها با علاقه زيادي براي مقاوم‌سازي منازل خود پيشگام مي‌شوند.

  مولوي به ساخت مسکن مهر در شهرستان نهاوند اشاره کرد و متذکر شد: در شهرستان نهاوند سه هزار و 450 واحد مسکوني مهر در حال ساخت است.

وي ابراز داشت: تاکنون بيش از دو هزار واحد از آنها تحويل متقاضيان و مالکان آنها شده و يا اينکه به زودي تحويل آنها مي‌شود.
فرماندار شهرستان نهاوند در پايان به انجام عمليات بهسازي در سطح روستاهاي اين شهرستان اشاره و اضافه کرد: در بيش از 11 روستاي اين شهرستان عمليات بهسازي در حال انجام است و در سال 91 بيش از 9 ميليارد تومان براي اين موضوع هزينه شده است

دیدگاه شما