تازه های سایت

کد مطلب: 11732
1. مرداد 1392 - 10:10
پایگاه خبری گرو : فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت : 353 کیلوگرم تریاک در شهرستان نهاوند کشف و ضبط و در این رابطه 4 نفر نیز دستگیر شدند

 سرهنگ عباس نظری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو گفت :  مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان  نهاوند پس از دريافت گزارشي مبني بر فعاليت يك باند توزيع مواد مخدر با یک كار اطلاعاتي توانستند قاچاقچيان را شناسايي و تعقيب و به محض ورود محموله مواد مخدر به شهرستان نهاوند آن را ضبط كنند.

وي افزود:اين محموله  كشف شده ترياك با تلاش گسترده مأموران انتظامي نهاوند از بزرگترين محموله های مواد مخدر در پنج سال گذشته در نهاوند به شمار مي آيد .

وی گفت : ماموران انتظامی نهاوند با دریافت این خبر ضمن تشدید کنترل محورهای فرعی و اصلی این شهرستان روز دوشنبه صبح از  جابجایی یک محموله مواد افیونی با کامیون بنز 10 تن و اسکورت دو خودرو وانت پیکان مطلع شدند.

فرمانده انتظامی نهاوند گفت : مأموران که اقدام به ایجاد ایست و بازرسی در جاده های شهرستان کرده بودند به یک دستگاه خودروی کامیون بنز 10 تن مشکوک شده و دستور ایست و توقف کامیون مذکور را صادر و هنگام بازرسی از خودرو متوجه شدند 353 کیلو گرم تریاک به صورت ماهرانه و کاملا مخفی و سری در کامیون جاسازی شده است.

وی با بیان اینکه این افراد قصد داشتند این محموله بزرگ مواد مخدر در شهرهای منطقه غرب کشور و استان همدان به فروش برسانند گفت :در این عملیات ضربتی چهار نفر دستگیر و به زندان منتقل شدند.

 

دیدگاه شما