تازه های سایت

کد مطلب: 24551
4. آبان 1394 - 7:54
امام جمعه نهاوند گفت: دشمن در تهاجم فرهنگی خود مراکز آموزشی ما را هدف گرفته است.

 به گزارش سایت گرو، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در دیدار با مدیران گروه تبلیغاتی مصباح الهدی در دفتر امام جمعه گفت: ما باید بیشترین فعالیت خود را در مراکز آموزشی داشته باشیم زیرا دشمن چشم به این مراکز دوخته است و در صدد است آنها را از ارزشهای دینی منحرف سازد .
وی اظهار کرد: امروز دشمن در زمینه فرهنگی تهاجم گسترده ای را علیه ما آغاز نموده و تبلیغاتش برای انحراف جوانان از طریق مفاسد، بدحجابی و اعتیاد بسیار زیاد می باشد.
امام جمعه نهاوند افزود: جنگ ما در زمینه فرهنگی با دشمن یک جنگ نامتقارن است زیرا او از امکانات زیادی مانند ماهواره ها و دیگر ابزارهای تبلیغاتی استفاده می کند اما ما از امکانات کمتری برای دفع آنها برخوردار می باشیم .
وی گفت: اگر ما تاکنون در این زمینه موفقیتهایی بدست آورده ایم به برکت الطاف الهی بوده زیرا مردم ما با خلوص نیت و برای رضای خدا در برابر استکبار ایستاده اند و در برابر آنان تسلیم نمی شوند.
مغیثی محرم و ایام عاشورا را بهترین زمان برای تبلیغ ارزشهای دینی عنوان نمود و گفت: با توجه به اینکه در ماه محرم دلها همه آماده است و همه عشق حسینی در سینه دارند می توان با بهره گیری از این ایام مردم را با اهداف دشمن آشنا ساخت و آنانرا از دسیسه های شوم دشمن آگاه کرد .
گروه تبلیغاتی مصباح الهدی متشکل از جمعی از طلاب حوزه علمیه قم به منظور تبلیغ در زمینه امر به معروف و نهی از منکر به مدارس نهاوند اعزام شده اند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما