تازه های سایت

کد مطلب: 11494
22. تير 1392 - 9:07
امام جمعه نهاوند گفت: آمریکا به دنبال تضعیف کشورهای مسلمان منطقه برای تأمین امنیت رژیم صهیونیستی است.

به گزارش پایگاه خبری گرو ، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر دیروز در اولین جمعه ماه مبارک رمضان در خطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه نهاوند در مصلی امام خمینی(ره) اظهار داشت: دشمنان و شیاطین مخالف اسلام با تمام امکانات و ابزار وارد عرصه شده اند تا با تضعیف مسلمانان و ایجاد اختلاف و دشمنی در میان کشورهای اسلامی امنیت رژیم صهیونیستی را برفرار کنند.

مغیثی گفت: ایجاد ناامنی،کارشکنی جنگ و خونریزی و جنگ های قبیله ای در میان مردم کشورهای منطقه از جمله مصر، عراق، ترکیه و بحریر نشان دهنده ترس و هراس آمریکا و رژیم صهیونیستی از گسترش اسلام و موج بیداری اسلامی در جهان دارد.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: رمضان بهترین فرصت برای کنترل اعضا و جوارح، تغییر در رفتار و خودسازی است که همه باید از این ضیافت الهی بیشترین بهره را ببریم.

امام جمعه نهاوند اظهار داشت: رمضان ماه رحمت و غفران الهی است و با دعا و نیایش، عبادت و روزه داری باید سعی کنیم از غفران الهی برخوردار شویم و خود را از گناهان پاک کنیم.

عباسعلی مغیثی در ادامه با اشاره به سالروز کشف حجاب توسط رضاخان و کشتار مردم در مسجد گوهرشاد عنوان کرد: امروز تنها کشورهای اسلامی که به حجاب توجه کرده اند از آثار زیانبار بی عفتی غرب مصون مانده اند و در عصر حاضر دشمنان اسلام با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم عفت وحجاب جوانان را هدف خود قرار داده اند.

مغیثی هدف از تهاجم فرهنگی بر علیه کشور را  زیر سئوال بردن ارزشهای دینی و باورهای اسلامی دانست که  با استفاده از شبکه های ماهواره ای و اینترنت، بی بند و باری را ترویج می کنند.

وی با بیان اینکه ملت ایران تمام حوادث و اتفاقات امروز دنیا را می‌بیند و به جا حرکت می‌کند، گفت: انتخابات ریاست جمهوری، حضور مردم و آرامش و حضور چشمگیر که دنیا را متعجب و شگفت‌زده کرد با وجود تمام برنامه‌هایی بود که دشمن طرح‌ریزی کرده بود.

امام جمعه نهاوند گفت: هر حکومت که مبتنی بر حمایت و پشتیبانی مردم باشد در مقابل هر دشمنی و زورگوی با اقتدار و عزت ایستادگی خواهد کرد که ملت ایران این درس را در طول 35 سال گذشته بارها به دشمنان  داخلی و خارجی یاد داه اند./مهر

دیدگاه شما