تازه های سایت

کد مطلب: 11420
18. تير 1392 - 13:13
پایگاه خبری گرو : سرپرست اداره صنعت و معدن و تجارت نهاوند گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا به مناسبت ماه مبارک رمضان در نهاوند گشایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری گرو ، مجتبی رضایی اظهار داشت: نمایشگاه طرح ضیافت بر اساس سال‌های گذشته و با هدف تثبیت قیمت اقلام مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان دایر شده است.

رضایی گفت: این سازمان هرساله طرحی را برای تامین و ارائه کالاهای مورد نیاز مصرفی مردم در آستانه ورود به ماه پر فضیلت رمضان برگزار می‌ کند که تا پایان ماه مبارک نیز طرح ضیافت اجرا می شود.

وی افزود: در این نمایشگاه‌ علاوه بر عرضه کالاهای اساسی مورد نیاز در ماه مبارک رمضان، پنج قلم کالا شامل برنج، گوشت قرمز، گوشت مرغ، قند و شکر نیز با قیمت‌ های تنظیم بازار عرضه می ‌شود.

سرپرست اداره صنعت و معدن و تجارت نهاوند عنوان کرد: 45 تن برنج هندی با قیمت مصوب هر کیلو 1700 تومان، 600 تن برنج تایلندی با قیمت تعیین شده هر کیلو 1900 تومان و 300 تن شکر با قیمت دولتی 1550 تومان در این نمایشگاه به مردم عرضه می شود.

مجتبی رضایی بیان داشت: از روز دوشنبه به صورت روزانه تا پایان ماه مبارک رمضان سه تن مرغ با قیمت مصوب هر کیلو 4900 بین مردم توزیع می شود.

رضایی عنوان کرد: با تمهیدات اندیشیده شده هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی مردم در ایام ماه مبارک رمضان نخواهیم داشت و کالاها با قیمت مصوب در این نمایشگاه عرضه می‌ شوند.

وی افزود: با هدف کنترل و نظارت بر عرضه محصولات مصرفی و جلوگیری از افزایش قیمت بیش از حد مصوب، بازرسان این سازمان با همکاری اداره تعزیرات حکومتی و مجمع امور صنفی کار نظارت و کنترل در نمایشگاه را بر عهده دارند./مهر

دیدگاه شما