تازه های سایت

کد مطلب: 10837
21. خرداد 1392 - 8:36
پایگاه خبری گرو : سخنگوی جبهه پایداری در نهاوند گفت : باید مشکلات مختلف مردم را اساسی و کلیدی حل کرد و با کلیدی که بعضی آقایان نشان دادند مشکلات حل نخواهد شد

کامران باقری‌ لنکرانی سخنگوی جبهه پایداری در جمع نمازگزاران مسجد شهید حیدری نهاوند گفت : دولت یازدهم که برخاسته از حماسه حضور مردم خواهد بود باید وضع معیشت و بیکاری مردم را دراولویت کاری خود قرار دهد .

وی گفت :  کاندیداهای ریاست جمهوری دارای رویکردهای مختلف در عرصه های مختلف هستند و بعضی از آنها برای حل کردن مشکلات مردم فقط شعار میدهند ولی در عمل چیزی از خود نشان نمی دهند.

وی افزود : بعضی از کاندیداها اعلام میکنند که در سال های 82و 83 وقتی 3 وزیر خارجه کشورهای اروپایی به ایران آمدند پیشرفتهای خوبی در زمینه های مختلف مانند هسته ای داشتیم در حالی که عملا چیزی مشاهده نشد و فعالیت های هسته ای متوقف شده بود.

لنکرانی گفت : باید مشکلات مردم را کلیدی و اساسی حل کرد و با کلید هایی که بعضی آقایان نشان می دهند مشکلات مردم حل نخواهد شد.

وی گفت : با توجه به تحریم های که بر کشور ما تحمیل شده است باید آنها را به فرصت تبدیل کرد و اگر رویکرد یک رویکرد سازش کارانه باشد قطعا این فرصت ها از دست خواهند رفت .

وی افزود : کسانی که به رابطه با امریکا فکر میکنند باید به این مسئله توجه کنند که امریکا هیچ وقت در مقابل وعده هایش صداقت نداشته و به راحتی متحدانش را تنها می گذارد مانند بلایی که بر سر قذافی دیکتاتور لیبی آورد.

وی گفت:  فتنه 88 یک اتفاق تلخی بود که شیرینی مشارکت 85 درصدی و حضور 40 میلیونی مردم در انتخابات را به کام مردم ایران تلخ کرد و اگر سران فتنه بصیرت داشتند چنین اتفاقی نمی افتاد .

وی اضافه کرد : تمام کارهای ما باید در جهت منافع نظام باشد و مشکلات مردم را حل کند و از همه مهم تر تمام تلاش های ما باید رنگ خدایی به خود داشته باشد نه رنگ بنفش یا سبز یا هر رنگ دیگری .

وی با تاکید بر اینکه عده‌ای فکر می‌کنند با مطرح کردن حرف‌های دهان پرکن و شعارهای نشدنی و برخی از مسائلی که دغدغه مردم نیست، می‌توانند رأی بیاورند، اما فرد اصلح نباید حاشیه داشته باشد، نباید اصراف کند و نباید هر حرفی را بزند.

دیدگاه شما