تازه های سایت

کد مطلب: 10732
18. خرداد 1392 - 11:01
در اين مقاله بسيار مهم و افشاگرانه مطالبي از اين دست که "حميدرضا ظريفي‌نيا کيست و در سايت جرس چه سمتي دارد؟" همچنين اين که "رابطه علي احساني با صهيونيست‌ها و بهاييان چيست؟" عنوان شده است. فرد افشاگر در مقاله جديد خود هويت حقيقي ياسمين آرموي را افشا کرده و از رابطه عاطفي حقيقت‌جو با يکي از اعضاي گروهک تروريستي منافقين مي‌گويد که در ادامه به آن خواهيم پرداخت.

 

به گزارش پایگاه خبری گرو ،در تاريخ 7 خرداد ماه 1392 بود که باشگاه خبرنگاران با انتشار خبري از "کانون وبلاگ نويسان مستقل ايراني" به نقل از "سايت براي وطنم ايران" تحت عنوان "چگونگي نفوذ منافقين در اتاق فکر جرس/ گروهک تروريستي منافقين چگونه قرباني‌هاي خود را به دام مي‌اندازد + تصاوير" پرده از روش‌هاي نامشروع و شيطاني گوناگون گروهک تروريستي منافقين براي جذب افراد مستعد به کار بسته بود.

در خبر مورد اشاره يکي از روش‌هاي فرقه تروريستي رجوي براي جلب افراد به دام انداختن آن‌ها از طريق روابط ضد اخلاقي عنوان شده بود به طوري که پس از انتخاب قرباني يکي از زنان‌ عضو اين گروهک تروريستي به عنوان طعمه با قرباني رابطه غيراخلاقي برقرار کرده و سپس با اخذ اسناد از جمله عکس و تهيه فيلم از اين رابطه مدارکي عليه فرد قرباني تهيه کرده و از اين طريق وي را مجبور به همکاري با گروهک تروريستي خود مي‌کنند.

در گزارش مورد اشاره يکي از قربانيان حسن يوسفي اشکوري عنوان شده بود که همانند افرادي مانند محسن مخلباف در دام گروهک تروريستي منافقين گرفتار شد از نوع گرفتار شدن اشکوري در تور گروهک تروريستي منافقين يکي از سرکرده‌هاي جداشده گروهک تروريستي منافقين اين چنين عنوان مي‌کند که سازمان ‌(گروهک تروريستي منافقين) چند سال پيش همسر "علي احساني" از اعضاي بلندپايه تشکيلات به نام "آيوا مونچاتي" را براي تعميق ارتباط در قالب يک طعمه به سراغ اشکوري فرستاد و اشکوري از طريق آن طعمه به تور افتاد.

اين فرد در پايان نامه افشاگرانه خود از نوع رابطه اشکوري با گروهک تروريستي منافقين اسناد و تصاويري از اشکوري را منتشر کرده و تهديد مي‌کند در صورت تکذيب مطالب وي توسط گروهک تروريستي منافقين و يوسفي اشکوري تصاويري بي پرواتر و اسناد مهمتري را منتشر خواهد کرد.

اما با گذشت چند روز از انتشار اين خبر فرد افشاکننده باز هم با نوشتن مطلبي عليه منافقين و اشکوري دست به افشاگري زده است.

*مقاله جديد چه ماجراهايي را افشا مي‌کند؟
اين فرد در جديدترين مقاله خود به تاريخ 17 خرداد ماه 1392 که در سايت "براي وطنم ايران" منتشر شده است، مطالب قابل تامل و بسياري را از جمله اقدامات فوري گروهک تروريستي منافقين براي فرار از افتضاح به وجود آمده، سپردن پروژه به دست ستاد اطلاعاتي گروهک تروريستي منافقين، نوع فشارها، تهديدها و عمليات رواني عليه کساني که مورد بازجويي قرار مي‌گيرند و بسياري از موارد ديگر منتشر کرده است.

در اين مقاله بسيار مهم و افشاگرانه مطالبي از اين دست که "حميدرضا ظريفي‌نيا کيست و در سايت جرس چه سمتي دارد؟" همچنين اين که "رابطه علي احساني با صهيونيست‌ها و بهاييان چيست؟" عنوان شده است. فرد افشاگر در مقاله جديد خود هويت حقيقي ياسمين آرموي را افشا کرده و از رابطه عاطفي حقيقت‌جو با يکي از اعضاي گروهک تروريستي منافقين مي‌گويد که در ادامه به آن خواهيم پرداخت.

فرد افشاگر عليه منافقين و اشکوري در جديدترين نوشته خود آورده است: "در مقاله قبلي گفته بودم که اگر سازمان يا خود آقاي يوسفي اشکوري هر يک از مطالبم را تکذيب کنند اسناد مهمتري در مورد عملکرد سازمان و تصاوير خصوصي‌تري از روابط اشکوري با همسر علي احساني که در اختيار سازمان است منتشر خواهم کرد".

فرد افشاکننده پس از آوردن مقدمه در جديدترين نوشته افشاگرانه خود عليه گروهک تروريستي منافقين و يوسفي اشکوري عنوان مي‌کند که منافقين تهديد وي را کاملا جدي تحليل کرده‌اند و به جاي موضع گيري يا تکذيب شتاب زده دو اقدام فوري را در دستور کار قرار دادند.

وي در توضيح اقدامات فوري منافقين اين گونه توضيح مي‌دهد که آن‌ها بلافاصله بعد از انتشار خبر از طريق رابط خود اشکوري را بلافاصله توجيه کردند که فعلا موضع گيري آشکاري نکند و به دوستان و بستگانش بگويد که انتشار آن تصاوير کار نظام بوده است.

وي در ادامه از اقدام "فرقه رجوي" نيز اين گونه توضيح مي‌دهد که آن‌ها تاکنون با چنين اقدامي مواجه نشده بودند و از اقدام وي شوکه شده و کل پرو‍ژه را پروژه نظام وانمود کرده‌اند. آن‌ها از اعضاي خود خواسته‌اند که فعلا از قول گروهک چيزي را منتشر نکنند و در عوض از ساير اعضا و رابطان و نفوذي‌هاي خود در ساير گروه‌هاي اپوزوسيون خواسته‌اند که ضمن توجيه اين افراد شرايط را طوري فراهم کنند که آن‌ها دچار اضطراب و ريزش نشوند.

*ستاد اطلاعاتي گروهک تروريستي منافقين وارد عمل مي‌شود
پس از دو اقدام فوري گروهک تروريستي منافقين براي سرپوش گذاشتن بر افتضاح به وجود آمده ستاد اطلاعاتي اين گروهک تروريستي نيز وارد مي‌شود تا در اسرع وقت با به دست گرفتن پروژه چند چيز را مورد ارزيابي قرار داده و گزارش خود را به سرکرده‌ها اعلام کند.

ستاد اطلاعاتي منافقين در اولين ماموريت خود بايد عامل انتشار تصاوير را پيدا و چگونگي دسترسي او به اسناد را کشف مي‌کرد در مرحله بعدي اين ستاد مامور شده بود تا مشخص کند که چه اسناد ديگري در اختيار فرد مورد نظر است.

در ادامه اين افشاگري، او اقدامات ستاد اطلاعاتي گروهک تروريستي منافقين را اين گونه عنوان مي‌کند: "ستاد اطلاعاتی سازمان (گروهک تروريستي منافقين) هم بلافاصله دست به کار شده و کل شاخه‌هایش در عراق، اروپا و آمریکا را به خط کرد تا محل نشتی و عامل آن‌ را کشف و اطلاعاتش را تخلیه و نهایتاً سرش را زیر آب کنند. در این اقدام جاسوسی و امنیتی تا آنجا که خبر دارم، بسراغ تعدادی از مجاهدینی (منافقين) که از نظر سازمان (گروهک تروريستي منافقين) در مظان اتهام هستند و نیز بسراغ تعدادی از بریده ها رفته و آن بدبخت‌ها را شدیداً تحت فشار قرار داده و سین جیم کرده‌اند و گفته اند این بازجویی ها تا پیدا شدن عامل افشا کننده ی آن تصاویر، ادامه پیدا خواهد کرد".

اين افشاگري به نوع کارهاي اطلاعاتي و جاسوسي سازمان اطلاعاتي گروهک تروريستي منافقين پرداخته و مي‌نويسد هر کس سرو کارش با سازمان اطلاعات گروهک تروريستي منافقين افتاده باشد مي‌داند که همه کساني که با اين بخش سرو کار پيدا کرده‌اند آرزوي مرگ کرده و هر وقت و هرجا که توانسته‌اند دست به خودکشي زده‌اند.

*تهديد دوباره فرد افشاگر
فرد افشاگر که انگار خودش با سازمان اطلاعات منافقين و فشارها و تهديد و عمليات رواني آن‌ها سرو کار داشته است تهديد مي‌کند که در صورتي که دست از سر منافقين مورد شکنجه قرار گرفته برندارد انبوهي از اطلاعات و اسناد موجود عليه گروهک را يکجا منتشر خواهد کرد و قطعا سرکرده‌هاي گروهک تروريستي نخواهند توانست اين اسناد را انکار کرده و آن‌ها را جعلي و ساختگي وانمود کنند.

*نقش منافقين در فتنه 88
نويسنده مقاله در بخش ديگري از افشاگري خود عليه مفاقين به نقش عناصر و عوامل اين گروهک تروريستي در فتنه 88 پرداخته و آن‌ها را يکي از عوامل اصلي شکست فتنه عنوان کرده و مي‌نويسد " سازمان (گروهک تروريستي منافقين) با ورود عواملش به صحنه اعتراضات سال 88، تجمع‌ها را به اقدامات رادیکال عملیاتی، از آتش زدن اموال عمومی تا ضرب و جرح مردم عادی تا غارت فروشگاه‌های مردم وادار کرد".

*نفوذ گسترده منافقين به برخي رسانه‌هاي اصلاح طلب و کادر فتنه
فرد افشاکننده در ادامه شفاف سازي اقدامات مخرب گروهک تروريستي منافقين به نفوذ گسترده عناصر اين گروهک در رسانه‌هاي اصلاح طلب و کادر فکري فتنه در خارج از کشور اشاره مي‌کند و مي‌نويسد سازمان (گروهک تروريستي منافقين) با وادار کردن رسانه‌هاي اصلاح طلب و کادر فکري (به اصطلاح) جنبش (فتنه) به اتخاذ مواضع به شدت راديکال باعث مي‌شد که بين مواضع کادرهاي جنبش (فتنه) در خارج با مواضع و ادبيات سازمان هيچ مرزي مشخص نباشد.

*حميدرضا ظريفي نيا کيست؟
در ادامه مقاله دوم منتشر شده در سايت براي وطنم ايران فرد افشاکننده عليه منافقين براي آن که اين گروهک تروريستي هشدارهايش را بلوف تلقي نکنند چند نشانه از پشت پرده ارتباط منافقين با عوامل سايت جرس ارائه مي‌دهد که از جمله آن‌ها اشاره به فردي به نام حميدرضا ظريفي‌نيا مسئول ستون نوا در سايت جرس است.

وي در ادامه با انتقاد از عملکرد منافقين و در راستاي نشان دادن يکي از تهديدهاي جدي خود عليه اين گروهک تروريستي مي‌نويسد:" سازمان (گروهک تروريستي منافقين) که چند دسترسی عالی در سایت جرس داشت، چرا به سراغ یوسفی اشکوری رفت؟ واقعیت آن است که سازمان «حمیدرضا ظریفی نیا» مسئول ستون نوا در سایت جرس را داشت که رسماً عضو سازمان(گروهک تروريستي منافقين) است و حتی بسیاری از بیانیه‌های جمعی حمایتی از سازمان (گروهک تروريستي منافقين) را امضاء کرده و اسنادش هم موجود است و دسترسی‌هایش به بدنه سایت جرس حتی از اشکوری هم بیشتر است. پس چرا به سراغ اشکوری رفت؟"

وي در ادامه به دليل اصلي روي آوردن گروهک تروريستي منافقين به اشکوري را دسترسي‌هاي جديد ظريفي‌نيا عنوان کرده و مي‌گويد که ظريفي‌نيا ترازش بالاتر رفته و قرار است ماموريت بسيار حساستر و مهمتري را دنبال کند از جمله آن‌ها مي‌توان به ارتباط گرفتن با يک مادر و دختر در ايران اشاره کرد که سرآغاز يک پروژه بزرگ و کاملا سري بود.

*اطلاعات گران بهايي که ظريفي‌نيا از ايران به دست آورد
در جريان ارتباط با اين مادر و دختر بود (فرد افشاکننده اشاره‌اي به نام اين افراد نکرده است) که ظريفي‌نيا به افراد ديگري وصل شد (فرد افشاکننده تهديد کرده است که در مقاله‌هاي بعدي خود اسامي اين افراد را افشاخواهد کرد) تا خطوط و تاکتيک‌هاي مورد نظر گروهک تروريستي منافقين را به آن‌ها القا کرده و آن‌ها اين خطوط و تاکتيک‌ها را از زبان خود مطرح کنند و از همين رو وي در زندان ارتباطش با بهايي‌ها و منافقين در زندان را حفظ کرد تا جايي که بنا بر گزارش‌هاي ارسال شده به سرکردگان گروهک تروريستي منافقين او بعد از خروج از زندان جلساتي را با مهديه گلرو و عاطفه نبوي (از عناصر گروهک تروريستي منافقين) و تعدادي از بهاييان برگزار کرده و در پوشش ديد و بازديد نوروزي نشست‌هاي مبسوطي با نگار انسان، رضا خندان، محمد امين صالحي، ميلاد پناهي پور، حامد سياسي‌راد و غيره داشته است.

اين نويسنده مقاله افشاکننده عليه منافقين که حالا دامنه افشاگري‌هايش دامن خيلي‌ها را گرفته از جزييات جلسه اين زن با منافقين و بهاييان مي‌گويد.

*آيا احساني هم يک بهايي بوده و هست؟
نويسنده مقاله‌هاي افشاگرانه عليه گروهک تروريستي منافقين با اشاره به القاي خطوط مورد نظر اين گروهک تروريستي عنوان مي‌کند که در پي ارتباط گيري ظريفي‌نيا با مادر و دختر اشاره شده در بالاي خبر يکي از آن‌ها علاوه بر اشاره به نام مجاهدين از بهاييان هم ياد مي‌کند تا ارتباط بين علي احساني، ظريفي‌نيا، زن مورد اشاره و فرقه ضاله بهاييت بيش از پيش آشکار شود.

اما اين که رابطه بين اين سه نفر و فرقه ضاله بهاييت چيست فرد افشاکننده عنوان مي‌کند که واقعيت آن است که احساني (يکي از سرکرده‌هاي گروهک تروريستي منافقين) قبل از آن‌که به عضويت فرقه رجوي در ايتاليا دربيايد يک بهايي معتقد و دو آتيشه بود و هست و اعتقاد به اين فرقه ضاله را از خانواده‌اش (پدرش حسينعلي احساني و مادرش طاهره بيگم ميرکوه) به ارث برده و شماره تسجيل بهاييت شهرستان بابل را دارد.

فرد افشاگر با دادن اطلاعاتي در خصوص اعضاي خانواده علي احساني و اين که آن‌ها نيز بهايي بوده و همگي عضو گروهک تروريستي منافقين هستند مي‌گويد شهلا (خواهر علي احساني) همراه وي در پادگان اشرف بودند و در سرشماري سال 1384 ساکنين پادگان اشرف توسط نيروهاي آمريکايي، شهلا و علي اسم اصلي خود را نگفتند و با اسامي جعلي در ليست آمريکايي‌ها ثبت نام شدند که اين اسامي جعلي رامين و شهرزاد بوده است.

*يوسفي اشکوري هم شکار يک زن بهايي شد
نويسنده مقاله‌هاي افشاگرانه عليه منافقين و يوسفي اشکوري با اشاره به همسر علي احساني با نام آيوامونچاتي مي‌نويسد آيوا هم يک بهايي بود و عضو رسمي گروهک تروريستي منافقين او هم مانند ظريفي‌نيا و علي احساني بسياري از بيانيه‌هاي حمايتي از گروهک را رسما امضا کرده و در اشرف هم حضور پيدا کرده است.

*منافقين مامور پيگيري حقوق فرقه ضاله بهاييت
از آن جايي که گروهک تروريستي منافقين با رژيم صهيونيستي ارتباط مستقيم برقرار کرده بود و از آن‌ها خدماتي از قبيل پول و خدمات گذرنامه و غيره دريافت مي‌کرد مامور شده بود به اعضاي بهايي در ايران کمک کند و يکي از اصلي‌ترين کمک‌هايش هم آن بود که ازطريق دسترسي‌هاي داخلي محدوديت‌هاي عليه بهاييان را کاهش دهد.

*شبکه‌اي که جميله کديور را هم در دام انداخت
يکي ديگر از صيدهاي گروهک تروريستي منافقين شخصي به نام جميله کديور است از اعضاي اتاق فکري فتنه در لندن و يکي از گردانندگان سايت ضد انقلاب جرس.

شخص افشاگر در خصوص نوع به دام افتادن کديور در تور گروهک تروريستي منافقين اين گونه عنوان مي‌کند سوء استفاده گروهک تروريستي از کديور داستاني دارد که ضرورت اقتضا نمي‌کند وارد آن شوم، اما به همين قدر اکتفا مي‌کند که بعد از برقراري ارتباط کديور با گروهک تروريستي منافقين اطلاعات بسياري در خصوص همسرش از او گرفته مي‌شود و در گام بعدي ماموريت‌هاي غيرمستقيم پيرامون برادر وي (شيخ محسن) به وي واگذار مي‌شود.

*ارتباطي که هنوز ادامه دارد
شخص افشاگر عليه منافقين که دامنه افشاگري‌هايش حالا به جميله کديور رسيده در ادامه اين گونه عنوان مي‌کند که ارتباط کديور با گروهک تروريستي منافقين ناآگاهانه بوده اما همين ارتباط ناآگاهانه هنوز هم ادامه دارد و اطلاعات بسيار زيادي تاکنون از او دريافت شده و ماموريت‌هاي متعددي را سرکردگان گروهک تروريستي منافقين تاکنون به او القا کردند و او نيز بدون اطلاع از پشت پرده ماجرا کارها را به خوبي براي آن‌ها انجام مي‌دهد.

از جمله يکي از کارهايي که جميله کديور به خوبي از عهده آن برآمده سردبيري سايت ضد انقلابي جرس بوده است. منافقين در زماني با در نظر گرفتن ماموريت‌هاي مهمتر و بسيار پنهاني براي ظريفي‌نيا و توسط او، جميله کديور را متقاعد مي‌کنند که وقت بيشتري در اين سايت گذاشته و حتي مديريت آن را بپذيرد کديور هم با عنوان اين شرط که در صورتي مديريت سايت را مي‌پذيرد که خبر آن محرمانه بماند تا مشکلي براي او به وجود نيايد مديريت سايت را پذيرفته و مشغول به کار مي‌شود.

*ياسمين آرموي کيست؟
جميله کديور در اولين اقدام با انتخاب نام مستعار ياسمين آرموي سمت سردبيري سايت جرس را برعهده مي‌گيرد و در اين سايت مشغول به کار مي‌شود تا هدايت نيروهاي ضد انقلاب و عناصر نفوذکرده منافقين در اين سايت به دست وي بيفتد.

*رابط حقيقت‌جو و منافقين چه کسي بود؟
هر چه که به پايان مقاله افشاگرانه اين عضو جداشده از گروهک تروريستي منافقين نزديک‌تر مي‌شويم ابعاد گسترده‌تري از رابطه ضد انقلاب خارج نشين با اين گروهک تروريستي افشا مي‌شود فرد افشاگر پس از توضيح رابطه کديور با گروهک تروريستي منافقين از شخصي نام مي‌برد که شايد هيچ گاه فکر نمي‌کرد رابطه او با گروهک تروريستي منافقين روزي برملا شود.

فرد افشاگر در ادامه مقاله خود با اشاره به نام فاطمه حقيقت‌جو نماينده دور ششم مجلس عنوان مي‌کند محمد تهوري خبرنگار روزنامه ايران که يکي از حلقه‌هاي وصل به گروهک تروريستي منافقين بود به دستور سرکردگان گروهک با فاطمه حقيقت‌جو روابط عاطفي برقرار کرده و سپس با دستور تشکيلات با وي ازدواج مي‌کند.

*رابطه پشت پرده حقيقت‌جو تبديل به رابطه مستقيم مي‌شود
حقيقت‌جو که زمينه‌هاي رفتارهاي راديکال را در خود داشت پس از ازدواج تشکيلاتي با تهوري پتانسيل خود در اين زمينه را به خدمت رهنمودهاي گروهک تروريستي منافقين در مي‌آورد و پس از مدتي رابطه پشت پرده خود را به رابطه عملي و مستقيم تبديل مي‌کند.

همکاري او با گروهک تروريستي منافقين در يک موقعيت زماني و براثر يک اشتباه لو رفت و همين امر باعث حساس شدن برخي دوستان و اطرافيانش به او شد تا اين که حقيقت‌جو مجبور شد روابط خود با داخل کشور را کاهش داده و بر پيوستگي خود با طيف‌هاي مختلف اپوزسيون خارج از کشور بيافزايد.

حقيقت‌جو به واسطه داشتن پتانسيل‌هاي انجام رفتارهاي راديکال تا همين امروز هم رابطه خود را با گروهک تروريستي منافقين حفظ کرده و اين روزها با عناصري از سلطنت طلب‌ها، گروهک موسوم به نهضت آزادي، جمهوري خواهان و غيره هم ارتباط دارد.

*تهديدهايي که کابوس منافقين شده‌اند
فرد افشاگر عليه گروهک تروريستي منافقين در پايان مقاله خود سرکردگان گروهک تروريستي منافقين را تهديد مي‌کند که در صورتي که دست از سر فتنه و اعضاي سابق گروهک تروريستي منافقين که از اين گروهک فاصله گرفتند برندارند پرده‌ها را بيشتر و بيشتر بالا خواهد برد تا ابعاد گسترده‌تري از افتضاحات اين گروهک تروريستي افشا شود.

دیدگاه شما