تازه های سایت

کد مطلب: 10634
12. خرداد 1392 - 9:12
مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان برای تمدید قراردادش با این تیم به توافق رسید تا به حرف و حدیث‌های حضورش در تیم استقلال خاتمه بدهد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مهر ، باشگاه فولاد خوزستان روز شنبه ساعات پر کاری را پشت سر گذاشت. آنها پس از تمدید قرارداد سروش رفیعی و عبدالله کرمی، با آرش افشین مهاجم جوان خود پای میز مذاکره نشستند.

در این جلسه که تا تاریکی شب ادامه داشت، طرفین ضمن تمایل برای ادامه همکاری‌ها توافقات نهایی را انجام داده و در همین راستا قرارداد آرش افشین در روزهای آینده امضاء خواهد شد.

طبق اعلام سایت باشگاه فولاد خوزستان، آرش افشین که جزو بازیکنان پرورش یافته آکادمی این باشگاه است، در طول دوازدهمین دوره از لیگ برتر فوتبال کشور 1953 دقیقه با پیراهن فولاد به میدان رفته و علاوه به دادن 4 پاس منجر به گل توانسته است 4 گل نیز به ثمر برساند.

عبدالله کرمی مدافع فولاد پیش از آرش افشین قراردادش را با باشگاه فولاد به مدت یک فصل تمدید کرده بود. گفته می‌شد کرمی و افشین از باشگاه استقلال هم برای فصل بعد پیشنهاد داشتند.

پیش از این امید خالدی، مهرداد جماعتی، بختیار رحمانی، مهدی نوری، پریرا، پادوانی، سروش رفیعی و ارشاد یوسفی قراردادشان را با فولاد تمدید کرده بودند. حسن جعفری هم تنها بازیکنی است که تاکنون از باشگاه دیگر به تیم فولاد پیوسته است.

دیدگاه شما