تازه های سایت

کد مطلب: 10618
12. خرداد 1392 - 8:37
پایگاه خبری گرو ،اخبار نهاوند: سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند گفت: کاندیداها با رعایت قانون باید از تخریب یکدیگر بپرهیزند.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مهر ،حجت الاسلام حسین گروسی اظهار داشت: مجریان انتخابات باید ضمن بی طرفی کامل، امانتدار آرای مردم باشند که این امر می تواند به برگزاری با نشاط انتخابات و افزایش حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم منجر شود.

گروسی گفت: تداوم امنیت پایدار کشور در پرتو حضور ارزشمند مردم در عرصه های مختلف میسر می شود و مردم ایران اسلامی در 24 خرداد ماه با حضور گسترده در انتخابات، برگ زرین دیگری را به دفتر ارزشمند افتخارات خود اضافه می کنند.

وی ضمن تاکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی و قانون مداری، تصریح کرد: این مساله مهم است و کاندیداها با رعایت قانون باید از تخریب یکدیگر بپرهیزند.

حضور مردم در انتخابات، قدرت تبليغ دشمن عليه جمهوری اسلامی را تضعيف می‌كند

سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی نهاوند عنوان کرد: حضور مردم در انتخابات، قدرت تبليغ دشمن عليه جمهوری اسلامی را تضعيف می‌كند و نمی‌توانند افكارسازی بكنند كه حكومت ما غير مردمی است بلكه با حضور مردم در پای صندوق‌های رأی و مشاركت آنان در انتخابات، مردمی‌بودن حكومت جمهوری اسلامی اثبات می‌شود.

حسین گروسی با بیان اینکه تبلیغات در عرصه انتخابات باید با هدف تبیین مواضع صحیح برای حضور حماسی مردم پای صندوق های رای انجام شود، گفت: بر اساس اجرای درست این وظیفه چه در زمینه شوراهای اسلامی شهر که عرصه خدمت است و چه در حوزه ریاست جمهوری که بسیار حساس و تاثیرگذار است شاهد انتخاب انسانهای کامل و کارآمد خواهیم بود.

گروسی اظهار داشت: برای رسیدن به حماسه بزرگ به ابزارهای خاصی نیاز داریم که یکی از این ابزارها حضور حداکثری مردم در انتخابات است و هر کسی که باعث حضور حداکثری مردم شود بدون شک یک حماسه ساز خواهد بود.
وی گفت: ابزار دیگری که برای ایجاد حماسه سیاسی به آن نیاز داریم عدم، ایجاد دلسردی در بین مردم است و از این رو کسانی که در امر انتخابات دخالت دارند باید اخلاق و قانون را رعایت کنند.

دیدگاه شما