تازه های سایت

کد مطلب: 10515
8. خرداد 1392 - 8:54

 فرماندار نهاوند گفت: با هرگونه تخلف انتخاباتی کاندیداهای شورای شهر نهاوند به شدت برخورد می شود.

به گزارش پابگاه خبری گرو :مجتبی مولوی در جمع کاندیداهای انتخابات شورای شهرهای نهاوند، برزول،گیان و فیروزان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:برای تحقق شعار سال و مطالبه مقام معظم رهبری آرامش و امنیت در سطح جامعه بزرگترین عامل و رکن محسوب می شود و هر فرد و یا گروهی بخواهد این وحدت و آرامش و امنیت مردم را تضعیف کند متخلف است.

مولوی گفت: انتخابات یک رقابت سالم بر اساس رعایت قانون و احترام به اخلاق است و کاندیدهای شوراها جز چهره های شاخص و معروف شهرستان هستند که مردم قرار است به آنها اعتماد کنند و برنامه ریزی شهر را به مدت چهار سال به آنها بسپارند.

وی با اشاره به حضور بیش از 130 کاندیدهای انتخابات شورای شهر در چهار شهر نهاوند،فیروزان، برزول و گیان گفت: کاندیداها باید برنامه و جلسات خود را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات به کار گیرند و از ایجاد جو تهمت و دشمنی و تفرقه در میان مردم دوری کنند.

فرماندار نهاوند گفت: یکی از مهمترین وظایفی که باید از سوی کاندیداهای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مد نظر قرار گیرد، عمل به قانون است که همه افراد در برابر قانون مساوی هستند.

مجتبی مولوی افزود: عمل به قانون می‌تواند زمینه شکل‌گیری حماسه سیاسی که مد نظر مقام معظم رهبری است، را فراهم کند و اگر همه افراد به قانون عمل کنند و به آن پایبند باشند می‌توانند در زمان مسئولیت‌پذیری نیز روح قانون را در جامعه ترویج و حاکم کنند.

مولوی در پایان سخنانش بیان داشت: نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا براساس قانون از شانزدهم خرداد می‌توانند تبلیغات خود را آغاز کنند و  اجرای تبلیغات باید در چارچوب قوانین و مقررات صورت گیرد و هیچ یک از این افراد مجاز به تبلیغات زود هنگام نیستند

منبع : خبرگزاری مهر

دیدگاه شما