تازه های سایت

کد مطلب: 10387
4. خرداد 1392 - 9:27
پایگاه خبری گرو ، اخبار نهاوند: امام جمعه نهاوند گفت: اقدام شورای نگهبان در احراز صلاحیت کاندیدهای ریاست جمهوری توطئه و نقش های دشمنان را در انتخابات خنثی کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مهر، عباسعلی مغیثی در خطبه های دشمن شکن و عبادی سیاسی نماز جمعه نهاوند در مصلی امام خمینی اظهار داشت: شورای نگهبان عالی ترین مرجع حفظ و نگهداری اسلامیت نظام است و اگر فردی با شورای نگهبان مخالفت کند مفسد فی الارض شناخته می شود.

مغیثی گفت: شورای نگهبان با استناد به قانون در مهلت قانونی به روند بررسی و تأئید صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری پرداخت و در نهایت هشت نفر را برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری واجد الشرایط اعلام کرد.

وی گفت: اقدام شجاعانه و ارزشمند شورای نگهبان آب پاکی بود بر نقشه و توطئه های دشمنان خصوصا آمریکا و رژیم صهیونیستی که برای تکرار فتنه 88 در سال 92 برنامه ریزی مفصل و حساب شده ای داشتند.

امام جمعه نهاوند با اشاره به حمایت و پشتیبانی ملت ایران از اجرای قانون و عمل به وظیفه قانونی و شرعی شورای نگهبان گفت: همه باید از قانون و تصمیم شورای نگهبان باید تمکین کنند و اگر کسی خلاف این رویه حرکت کند مزدور و عامل دشمن ایران اسلامی است.

عباسعلی مغیثی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه نهاوند ضمن دعوت و سفارش مردم به تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت گفت: ملتی که از دستورات خداوند، دین و قرآن تبعیت و اطاعت کند در دنیا و آخرت سعادتمند و پیروز است.

مغیثی اظهار داشت: بزرگترین ویژگی اولین امام شیعیان ترس از عقوبت خداوند و احیا عدالت و برقراری دستورات خداوند در جامعه اسلامی بود.

وی  در مورد آغاز مراسم معنوی اعتکاف نیز اظهار داشت: غلفت‌زدگی از ویژگی‌های ذاتی آدمیزاد است و اگر انسان به سوی معنویت و ذکر و یاد خدا نرود در باتلاق غفلت گرفتار می‌شود به همین خاطر فلسفه اعتکاف، بهرمندی از سرچشمه نور و معنویت است.

امام جمعه نهاوند اعلام کرد: در انقلاب اسلامی چند روز مقدس وجود دارد که از آن جمله می توان به یوم الله 22 بهمن، 12 فروردین و سوم خرداد اشاره کرد.

عباسعلی مغیثی بیاد داشت:  آزادسازی خرمشهر قله تمام عملیات های دوران دفاع مقدس است و برای حفظ آثار مقدس و انتقال ارزش های ایثارگری ها به نسل های آینده باید به این روز اهمیت ویژه ای دهیم.

مغیثی افزود: حماسه و خلق آن ویژگی هایی دارد که با یک حرکت عظیم جهاد گونه مردمی محقق خواهدشد و انتخابات پیش رو یك حماسه سیاسی است که چه در بُعد ملی و  چه در نگاه بین المللی از اهمیت ویژه برخوردار است.

وی ادامه داد: در انتخابات امسال شاهد طراحی  گسترده دشمنان انقلاب  برای کاهش حضور مردم و ایجاد مشکلات  در روند اجرایی برگزاری انتخابات هستیم اما حضور و مشارکت بی نظیر ملت ایران می تواند عزت و اقتدار ملی ایران را تثبیت کند.

دیدگاه شما