تازه های سایت

کد مطلب: 10304
31. ارديبهشت 1392 - 9:40
تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی با قطر به مسقط رفته است تا در یک بازی تدارکاتی و شبیه سازی شده و بدون چند بازیکن اصلی خود، مقابل عمان قرار بگیرد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو ، تیم‌ ملی فوتبال ایران که خود را برای سه دیدار پایانی مسابقات انتخابی جام جهانی آماده می‌کند، ساعت 17:30 فردا چهارشنبه در یک دیدار تدارکاتی در مسقط به مصاف عمان خواهد رفت.

طبق استدلال کارلوس کی‌روش و مسئولان فدراسیون فوتبال این بازی از آن جهت انتخاب شده است تا بازی با قطر تا اندازه‌ای شبیه‌سازی شود. فوتبال عربی، آب و هوای گرم و شرجی عمان به علاوه سفر به حوزه خلیج فارس از جمله فاکتورهایی‌ است که ملی پوشان را می‌تواند در شرایط مسابقه با قطر قرار بدهد.

تیم ملی ایران که فاز اول اردوی خود را از چند روز گذشته آغاز کرده بود، بدون چند بازیکن اصلی خود مقابل عمان قرار می‌گیرد. جواد نکونام، پژمان منتظری، خسرو حیدری و مجتبی جباری بازیکنان استقلال هستند که روز چهارشنبه باید در ورزشگاه آزادی استقلال را مقابل الشباب امارات همراهی کنند و به همین خاطر در بازی با عمان حضور ندارند. البته محمدرضا خلعتبری هم با نظر کی‌روش به عمان نمی‌رود تا در فاز دوم اردوی تیم ملی به سایر بازیکنان اضافه شود.

ترکیب نصفه و نیمه تیم ملی مقابل عمان حداقل این مزیت را برای بازیکنانی دارد که در لیگ برتر عملکرد خوبی داشتند و حالا می‌توانند در این بازی دوستانه توانایی خود را به کی‌روش ثابت کنند.

تیم‌های ملی ایران و عمان پیش از این شش بار مقابل همدیگر قرار گرفته بودند که سهم ایران از این بازی‌ها، دو پیروزی، یک شکست و دو تساوی بوده است.

دیدگاه شما