تازه های سایت

کد مطلب: 10276
30. ارديبهشت 1392 - 13:24
باشگاه استقلال با اعتراض به جریمه نقدی که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای این تیم در نظر گرفته شده، امیدوار است کمیته انضباطی AFC در رای اولیه علیه این باشگاه تجدید نظر کند.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو ، باشگاه استقلال به دنبال اعمال جریمه علیه این باشگاه توسط کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، نامه‌ای را تنظیم و به مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد تا با ارایه دلایل خود بتواند مسئولان AFC را مجاب کند تا از موضع انضباطی اولیه خود علیه این باشگاه عقب نشینی کنند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا بر اساس گزارش ناظر بازی استقلال برابر الهلال عربستان، باشگاه استقلال را مبلغ 20 هزار دلار جریمه نقدی کرد. این تصمیم به خاطر پرتاب ترقه‌هایی است که از سوی تماشاگران به داخل زمین پرتاب شده بود. با این حال سران باشگاه استقلال معتقدند که دلایل خوبی را برای دفاع از خود به کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا ارایه داده‌اند و می توانند این جریمه را کاهش دهند. معاون ورزشی باشگاه استقلال نیز در گفتگو با خبرنگار مهر از امیدواری آبی‌پوشان پایتخت برای کاهش جریمه یاد شده خبر داد.

بعد از دیدار یاد شده مسئولان باشگاه الهلال عربستان دست به جو سازی‌های زیادی علیه باشگاه استقلال به راه انداخته بودند و میزبانی تیم‌های ایرانی را زیر سوال بردند با این حال کنفدراسیون فوتبال آسیا به شکایت عربستانی‌ها توجهی نکرد و تنها به خاطر پرتاب ترقه تماشاگران استقلال این تیم را با جریمه نقدی مواجه کرد.

دیدگاه شما