تازه های سایت

کد مطلب: 40927
5. فروردين 1399 - 11:52
جهادگران خستگی‌ناپذیر گروه جهادی حضرت بقیه‌الله "ارواحنافداه " شهرستان نهاوند با عشقی مثال‌زدنی شبانه‌روز برای مقابله با ویروس کرونا در حال تلاش هستند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، در این حال و هوای کرونایی گروه‌های جهادی مختلف شهرستان نهاوند با عشقی مثال‌زدنی و با شوری جهادی هرکدام به کاری مشغول هستند و دغدغه سلامت مردم و مقابله با این بیماری رادارند.

این گروه‌ها هرکدام گوشه‌ای از کار شهرستان را گرفته‌اند عده‌ای شبانه‌روز در حال ضدعفونی شهر و روستا هستند، عده‌ای در مراکز درمانی مشغول خدمت هستند و بخشی نیز به تهیه اقلام بهداشتی همت گماشتند.

در بین گروه‌های جهادی نهاوند یک گروه کار متفاوتی انجام می‌دهد و شبانه‌روز در حال تولید ماسک برای همشهریان است.

این ماسک‌ها پس از تولید توسط بسیجیان و گروه‌های جهادی در بین مناطق مختلف شهرستان نهاوند توزیع می‌شود.

حضور سرهنگ مختاری فرمانده سپاه و سرهنگ پورمهدی جانشین سپاه نهاوند در بین این جهادگران و کمک در بسته‌بندی و تولید ماسک‌ها باعث افزایش روحیه این جهادگران شده است.

توسط گروه جهادی بقیه‌الله روزانه بیش از 2 هزار عدد ماسک تولید می‌شود که با نشان این گروه در بین مردم شهر و روستا توزیع می‌شود.

تلاش شبانه‌روزی این جهادگران در ایام نوروز ستودنی است و توسط این عزیزان خستگی‌ناپذیر در ایام سال جدید چندین بسته اقلام مواد غذایی رایگان نیز در بین مردم مناطق محروم نهاوند به همراه ماسک توزیع شد.

در ادامه کلیپی از زحمات شبانه‌روزی گروه جهادی بقیه‌الله شهرستان را به همراه مداحی یکی از مداحان شهرستان هم‌زمان با بسته‌بندی اقلام تولیدشده را مشاهده می‌کنید.

برای مشاهده کلیک کنید

دیدگاه شما