تازه های سایت

کد مطلب: 9486
6. ارديبهشت 1392 - 11:38
پایگاه خبری گرو : فاطمه سلگی دختر 12 ساله نهاوندی که دچار مرگ مغزی شده بود اعضای بدن خود را اهدا کرد

12 سال بیشتر نداشت کلاس ششم ابتدایی و مایه فخر و مباهات پدر و مادر شیرین زبان و با حیا بود و باعث دلگرمی و رونق خانواده بود.

سخن از فاطمه دختر 12 ساله میگویم که به یکبار با سکته مغزی خود کمر پدر را خم کردو دل مادر را خون کرد و با مرگ خود برای همیشه داغی سنگین بر دل پدرو مادر خود گذاشت.روحش شاد و یادش گرامی باد.

فاطمه سلگی دختر 12 ساله نهاوندی در کلاس ششم ابتدایی در روستای وهمان نهاوند مشغول به تحصیل بود که اوایل هفته جاری دچار سکته مغزی شد و پس از معاینه، پزشکان مرگ مغزی وی را تشخیص دادند.

ˈعلی سلگیˈ پدر این دختر 12 ساله روز پنج شنبه در این ارتباط گفت: پس از قطعی شدن مرگ مغزی وی تصمیم به اهدای عضو گرفتم و رضایت خود را در این ارتباط اعلام کردم .

وی افزود: برای انجام عمل جراحی دخترم به بیمارستان سینا تهران منتقل شد و پزشکان چهار عضو بدن وی شامل کلیه ها ،کبد و قلب وی را جدا کردند .

وی گفت: کبد وی به بیماری از شهرستان شیراز اهدا شد و مابقی اعضا نیز در اختیار مرکز پیوند اعضا قرار گرفت تا به بیماران نیازمند اهدا شود.

وی با اظهار رضایت از این عمل گفت: من و همسرم از اینکه توانسته ایم زندگی چهار نفر را به آنها برگردانیم خوشحال هستیم و خدای را به خاطر این توفیق شاکر می باشیم.

دیدگاه شما