تازه های سایت

کد مطلب: 22516
1. آذر 1393 - 12:52
نماینده سابق مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی به شهرستان نهاوند سفر کرد.

 به گزارش سایت گرو، مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور روسیه که در راستای حضور در همایش بین المللی سرمایه گذاری استان همدان به ایران سفر کرده بود بعد از اختتامیه این نشست به شهرستان نهاوند آمد و در منزل یکی از دوستانش و درجمع بعضی از مدیران نهاوند، استان همدان و اعضای ستاد انتخاباتی سابقش علت رفتنش را ینگونه بیان کرد: 

*** خدا می داند نسبت به عهد و وفای که با مردم شهرستان نهاوند بسته ام همچنان پایبند هستم و به مردم شهرستان نهاوند عشق می ورزم و خدا را شاهد میگیرم رفتن من به روسیه از روی تکلیف بود نه اختیار.

*** وی در حالی که بغض کرده بود ادامه داد: دوستانی که به روسیه آمده اند شاهد هستند که من چقدر دلم و قلبم برای مردم شهرستانم تنگ شده است.

*** من هر جا رفتم و سخنرانی داشتم با افتخار و عزت از نهاوند و مردم با محبت و با صفای ان حرف زدم و فریاد زدم من فرزند نهاوند هستم.

*** وی ادامه داد: امروز اگر گله و نارضایتی از مردم نهاوند در مورد رفتن من هست که حق انهاست این جمله است که چرا سنایی رفت اما هیچ کس نمی گوید خوب شد که سنایی رفت.

*** در زمان شش سال نمایندگی من اجازه ندادم هیچ طرح و پروژه ای از دست نهاوند خارج شود بلکه انهایی هم که قبل از من رفته بوند پس گرفتم مانند راه آهن، سد، بیمارستان، دانشکده پیراپزشکی و ..

*** بعد از من شرایط و امکانات برای پیشرفت و توسعه نهاوند فراهم است از استانداری که به صراحت و در همه جا اعلام می کند به نهاوند نگاه ویژه دارد از معاون استانداری که فرزند نهاوند است و از فرمانداری که از مردمی ترین و با اخلاق ترین فرمانداران نهاوند تاکنون بوده  است.

*** طرح ها و پروژه های نهاوند را بی وفقه پیگیری می کنم و تا افتتاح آنها لحظه ای آرام نمی نشینم.

*** تا سال آینده که فردی شایسته به عنوان نماینده مردم نهاوند انتخاب می شود همچنان پیگیر امور و طرح های مهم نهاوند هستم و آنچه را به مردم نهاوند قول داده ام عمل خواهم کرد.

*** اگر در چندماه گذشته کمتر به نهاوند آمدم بعلت برگزاری انتخابات بود اما با منتفی شدن آن در ماههای آینده بیشتر به نهاوند خواهم امد.

*** از بهروز نعمتی دوست و همکار عزیزم که با جدیت و تلاش پیگیر امورات نهاوند و کارهای مردم است صمیمانه سپاسگذاری می کنم.

*** رایزنی و تلاش خود را برای احیا حق نهاوند در بودجه سال آینده نهاوند خواهم کرد نکته مهم این است که در تخصیص بودجه رایزنی و نفوذ و رابطه نماینده با دولت، معاون برنامه ریزی رئیس جمهور و وزرا قبل از تقدیم بودجه به مجلس مهم و ضروری است که این کار قطعا انجام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما