تازه های سایت

کد مطلب: 20863
27. مرداد 1393 - 10:01
شهردار نهاوند گفت: معبر دوخواهران نهاوند بعد از 30 سال در هفته دولت بازگشایی می شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، شاهین فرجی فر در حاشیه بازدید از این پروژه به خبرنگاران گفت: بازگشایی معبر دوخواهران که بیش از 30 سال است نیمه کاره رها شده امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار کرد: تلاش و همت شورای شهر و شهرداری نهاوند بر این است که تمامی پروژه‌هایی را که سالیان سال است نیمه کاره رها شده تکمیل کرده و به سرعت تحویل مردم بدهد.

شهردار نهاوند ادامه داد: بازگشایی معبر دوخوهران رها شده و قدمتی 30 ساله دارد اما امسال تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا آن را به بهره‌برداری برسانیم.

فرجی فر تصریح کرد: در این دوره با اتحاد و همدلی که بین اعضای شورای اسلامی شهر نهاوند با مجموعه کارکنان شهرداری وجود دارد اعتبارات عمرانی به 27 میلیارد تومان افزایش یافته و خود را مصمم به اتمام همه پروژه‌ها کرده‌ایم.

وی با اشاره به این‌که امسال قرار است همه بوستان‌های شهر نهاوند ساماندهی شود از آغاز تخریب و بازسازی چهار بوستان بزرگ و تفریحی نهاوند خبر داد و گفت: در فاز نخست بیش از یک میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده است.

شهردار نهاوند خاطرنشان کرد: تا پایان سال، چهار بوستان تفریحی و گردشگری شهر نهاوند ساماندهی و بازسازی می‌شود.

فرجی‌فر به اجرای یکی از مهمترین پروژه‌های شهری در نهاوند اشاره کرد و ادامه داد: ایجاد جاده دسترسی به بام نهاوند نیز سال‌های متمادی مغفول مانده که امسال برای اجرایی شدن آن بیش از یک میلیارد تومان هزینه شده‌ است.

وی گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی و رفاهی در شهر نهاوند موجب آشتی شهروندان نهاوندی با شهرداری شده است.

شهردار نهاوند اظهار کرد: شهرداری‌ها از محل کمک‌های مردمی اداره می‌شوند و توسط دولت هیج‌گونه اعتباری به آن‌ها تخصیص نمی‌یابد بنابراین چنانچه مشارکت مردمی را نداشته باشیم باید فعالیت‌های عمرانی را در سطح شهر تعطیل شده بدانیم.

دیدگاه شما