تازه های سایت

کد مطلب: 19666
28. خرداد 1393 - 12:41
فرمانده سپاه نهاوند گفت: بیش از 440 حلقه عام و خاص صالحین در شهرستان نهاوند فعالیت میکنند.

DSC03898

به گزارش پایگاه خبری گرو، کامران کریمی در مراسم معرفی جانشین و مسئول تربیت و آموزش جدید ناحیه نهاوند که با حضور فرمانده سپاه استان همدان برگزار شد گفت: در سطح شهر و روستای های نهاوند 46 مربی طرح صالحین بیش از 440 حلقه عام و خاص صالحین را اداره میکنند.

کریمی گفت: علاقه‌مندی قشر جوان و نوجوان به حضور در این حلقه‌ها را از نشانه‌های موفقیت این طرح خواند و اظهار داشت: در این طرح یک نفر از حاضران به عنوان مربی اقدام به گفت‌و‌گو و بیان موضوع خاصی کرده و در آن زمینه حاضران اقدام به بحث و تبادل آرا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه کلاس های طرح صالحین در سطح شهرستان در بیش از صدها مسجد و پایگاه شهری و روستایی تشکیل می‌شوند، افزود: این طرح با محوریت بسیج و سپاه توانسته است در راستای ایجاد انسجام فکری و تقویت بنیه فکری و تربیتی جوانان، نوجوانان و به ویژه بسیجیان سهم بسزایی داشته باشد.
 کریمی در ادامه به موضوع سوریه اشاره کرد و گفت: در این شهرستان با تشکیل ستاد پشتیبانی از مردم سوریه مردم نهاوند کمک های نقدی خود را به ملت مظلوم سوریه اهدا کردند و این جمع آوری همچنان ادامه دارد.
وی افزود: در چندین مرحله کمک های مردم نهاوند به مردم سوریه جمع آوری شده که در یکی از این مراسم ها کشاورزان نهاوندی مبلغ 16 میلیون تومان، فرهنگیان نهاوند 3 میلیون و خیران بخش مرکزی نهاوند مبلغ 4 میلیون تومان را به سوریه کمک کردند.
فرمانده سپاه نهاوند ابراز امیدواری کرد: مردم نهاوند مانند دوران جنگ تحمیلی در کمک به مردم سوریه نیز پیش قدم خواهند بود.
 در پایان این مراسم با حکم فرمانده سپاه استان همدان سرگرد حمید پورمهدی به عنوان جانشین سپاه ناحیه نهاوند و حجت الاسلام احمد امیرخانی به عنوان مسئول جدید تربیت و آموزش این ناحیه انتخاب شدند.

دیدگاه شما