تازه های سایت

کد مطلب: 19624
27. خرداد 1393 - 8:51
یک خیر نهاوندی مبلغ 50 میلیون تومان برای بازسازی بقعه امامزاده بلقیس و خاتون روستای درانه نهاوند هدیه کرد.
خبرگزاری فارس: هدیه 50 میلیون تومانی خیر نهاوندی به بقاع امامزاده بلقیس و خاتون
به گزارش پایگاه خبری گرو، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند با اعلام این خبر گفت: پرویز سوری، خیر نیکوکار نهاوندی مبلغ 50 میلیون تومان برای بازسازی و بهسازی بقعه مبارکه امامزاده بلقیس و خاتون روستای درانه شهرستان نهاوند اهدا کرد.

 حجت‌الاسلام احمدرضا خزایی گفت: با بیان اینکه کمک‌های مردمی در راستای آبادانی بقاع متبرکه بسیار حائز اهمیت است، افزود: بقعه و ساختمان امامزادگان باید در خور شان این بزرگواران بوده و از فضای مناسبی برای پذیرایی از زائران برخوردار باشند.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند افزود: ساختمان این بقعه مبارکه در سال 91 برای بازسازی تخریب شده بود و به دلیل کمبود اعتبار با کندی پیشرفت کار مواجه بود.

وی تصریح کرد: این خیر نیکوکار نهاوندی با اقداماتی نظیر دیوارچینی خود بقعه، محوطه‌سازی، ایجاد سقف و نصب درب‌ها و پنجره‌ها به روند آماده‌سازی ساختمان امامزاده کمک شایانی کرده است.

خزایی در پایان بازسازی و بهسازی بقاع متبرکه را در راستای حضور بیشتر زائرین بسیار با اهمیت خواند و اظهار کرد: این امر به عملی شدن منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی بسیار کمک خواهد کرد.

دیدگاه شما