تازه های سایت

کد مطلب: 18965
24. ارديبهشت 1393 - 11:52
مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه نهاوند برگزار شد.

DSC03363

به گزارش پایگاه خبری گرو، دراین مراسم که در سالن شهید باهنرشهرستان نهاوند برگزار شد؛ سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به جوان‌گرایی در انتصاب مسئولان اظهار داشت: جوانگرایی برای استمرار و کادرسازی آینده انقلاب اسلامی ضروری است.

وی گفت: یکی از تدبیرهای اساسی سپاه در انتخاب فرماندهان جوان گرایی است چرا که از این طریق برای 20 سال آینده کادرسازی صورت می گیرد.

ابوحمزه گفت: بسیج و سپاه اسلام و ولایت را بخوبی درک کرده و بیرون را نیز بخوبی رصد می کند، بطور کلی سپاه در همه حوزه ها از جمله سازندگی، جهاد اخلاقی، عقیدتی و فرهنگی ورود پیدا کرده و موفق هم بوده است.

DSC03362

سردار ابوحمزه با تاکید بر اینکه مردم پس از پیروزی انقلاب، عزم ملی خود را به منصه ظهور گذاشته اند خاطرنشان کرد: حال مدیران باید با فرمایشات امیرمومنان حضرت علی (ع) ویژگی های یک مدیر جهادی و دینی را در خود تقویت کنند.

فرمانده سپاه همدان با اشاره به فرمایشات حضرت علی(ع) در نهج البلاغه تصریح کرد: مدیران باید با مشورت و همفکری دیگران و پس از روشن شدن جوانب امر، نهایتا به تصمیم گیری و تصمیم سازی اقدام کنند.

وي خواستار حمايت مسولان شهرستانی از نيروهای جوان و ارزشی شد و گفت: تاکيد رهبر معظم انقلاب بر بها دادن به جوانان در کارهای بزرگ برای رشد انقلاب اسلامی است.

ابوحمزه گفت:امام علی(ع) در نهج البلاغه می فرماید: یک مدیر خوب و توانمند باید دارای ویژگی های حسن سابقه، سعه صدر و امانت دار باشد چون ما در روز قیامت به خاطر داشتن مسئولیت در پیشگاه خداوند مسئولیم و باید پاسخگو باشیم .

امامعلی عبدالملکی فرماندار نهاوند نیز در این مراسم گفت: سرهنگ امیدی فرمانده سابق سپاه نهاوند شخصیتی مردم‌دار و مخلص است و به دلیل تلاش‌های خالصانه و صادقانه در دل‌های مردم شهرستان نهاوند نفوذ کرده است.

عبدالملکی گفت:در مدت کوتاهی که به عنوان فرماندار شهرستان نهاوند انتخاب شده ام همکاری خوبی با مجموعه سپاه نهاوند داشته و به خاطر همین موضوع از آقای امیدی تشکر و قدردانی می کنم.

سرهنگ امیدی فرمانده سابق سپاه ناحیه نهاوند به ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در طول دوران مسئولیت خود در ناحیه نهاوند پرداخت و گفت: موفقیت‌های مجموعه سپاه ناحیه نهاوند را در استان مرهون تلاش و پیگیری های همکاران پاسدار و بسیجیان می دانم و از همراهی همه آنان در طول دوران خدمت خود قدردانی می کنم.

امیدی گفت: همیشه و همه جا خود را سرباز ولایت میدانم و از هیچ کوششی برای کمک به مجموعه سپاه و بسیج دریغ نخواهم کرد.

سرگرد کامران کریمی فرمانده جدید سپاه ناحیه نهاوند در سخنان کوتاهی گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر موضوع تهاجم فرهنگی این موضوع را به عنوان یکی از اولویت های خود قرار خواهم داد.

سرگرد کامران کریمی فرمانده جدید سپاه نهاوند

کریمی فرمانده

کریمی گفت: امیدوارم بتوانم به عنوان یک سرباز ولایت با تقویت شجره طیبه صالحین و توانمند کردن این حلقه ها در جذب جوانان به مسجد قدم های خوبی در راه مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب برداریم.

در این مراسم سردارغلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان طی حکمی، سرهنگ پاسدار محسن امیدی را تودیع و به جای او سرگرد پاسدار کامران کریمی را به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه نهاوند معرفی کرد.

دیدگاه شما