تازه های سایت

کد مطلب: 18165
16. فروردين 1393 - 9:44
پایگاه خبری گرو: پس از انتشار خبر احتمال کاندیداتوری احمدی‌نژاد در انتخابات میاندوره ای مجلس در نهاوند مهدی سنایی نماینده سابق مردم نهاوند در مجلس نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

 به گزارش پایگاه خبری گرو، پس از انتشار خبر احتمال کاندیداتوری محمود احمدی‌نژاد از شهرستان نهاوند مهدی سنایی نماینده سابق این شهر که اکنون به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه خدمت می‌کند در صفحه فیس بوکش به این خبر واکنش نشان داد.

مهدی سنایی در بخشی از مطلب فیس بوکی خود در واکنش به این خبر نوشته است: «در سفر به نهاوند از زبان افراد مختلفی شنیدم که دکتر احمدی‌نژاد رییس جمهور پیشین ایران قصد کاندیداتوری انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی از نهاوند را دارد. راستش با اینکه این شایعه به شکل گسترده در نهاوند مطرح بود اما من جدی نگرفتم. امروز آقای مهندس علیمرادیان که ایران است برای کاری زنگ زد و برای سرکشی منزلش رفتم که وقت خداحافظی گزارشی را که از یکی از سایتهای خبری پرینت گرفته بود نشان داد. در این گزارش از قول برخی سایتهای خبری از بازگشت احمدی‌نژاد به فعالیتهای سیاسی در انتخابات مجلس دهم و احتمال حضور شخص وی در انتخابات میان دوره‌ای نهاوند سخن رفته بود. در هر صورت فکر کردم در صورت صحت این خبر، چه شود رقابت انتخاباتی پاییز امسال در نهاوند! البته من به دلایل متعدد هم اصل برگزاری انتخابات میاندوره‌ای در نهاوند در سالجاری و هم تحقق این شایعه را بعید می‌دانم.نوروز امسال البته در نهاوند با حضور کاندیداهای مختلف انتخابات مجلس آینده و با سرکشی آنان به خانه‌های مردم و حضورشان در مراسم مختلف تا اندازه‌ای رنگ و بوی انتخاباتی داشت»

دیدگاه شما