تازه های سایت

کد مطلب: 17878
24. اسفند 1392 - 8:39
پایگاه خبری گرو: فرمانده سپاه انصار الحسین همدان گفت: شهدا با اطاعت از ولایت فقیه از جان خود گذشتند و ما نیز باید با زنده نگه داشتن یاد شهدا راه آنها را ادامه دهیم.

SAM_0321

به گزارش پایگاه خبری گرو، سردار غلامعلی ابوحمزه در یادواره 25 شهید روستاهای وهمان و علمدار نهاوند گفت: شهدا با نثارعزیزترین سرمایه خود یعنی جانشان به فرمان ولایت لبیک گفتند و ما باید با قدرت راه آنها را ادامه دهیم.

وی گفت: بعد از عملیات آزادسازی خرمشهر ما به صورت مستقیم با استبار جهانی و در راس آنها با امریکا و رژیم صهیونیستی می جنگیدیم ولی انها از روحیه و شجاعت نیروهای مومن و مخلص انقلاب خبر نداشتند و نمی دانستند بعد از گذشت 8 سال اجازه نخواهند داد که حتی یک وجب از میهن اسلامی به دست دشمن بیفتد.

SAM_0304

وی گفت: امریکای جنایتکار از ندای استکبار ستیزی امام خمینی وحشت داشت و به خاطر همین موضوع بود که صدام ملعون را به صورت کامل مجهز کرد تا به ایران حمله کند ولی نقش کلیدی امام در هدایت و تثبیت انقلاب باعث شد که پس از گذشت 8 سال جنگ تحمیلی حتی دشمن نتواند به یکی از اهداف شوم خود دست یابد.

فرمانده سپاه استان گفت: سه عنصر اسلام ، امامت وولایت و امت در پیروزی رزمندگان اسلام نقش کلیدی داشتند.

وی افزود: اگر در شرایطی امت از امام تبعیت نکند اسلام منزوی خواهد شد و امام در غربت و امت ذلیل خواهد شد مانند آنچه در صدر اسلام برای امام علی (ع) به وچود آوردند.

وی افزود:ولی درانقلاب اسلامی امت از امام خمینی(ره) نایب امام زمان (عج) اطاعت کردند و اسلام هم درزندگی مردم جاری و ساری شد و امام افکار خود را پیاده کرد و امت عزیز شد و در این 35 سال عزت ملت ایران را در تمام دنیا می بینید.

SAM_0314

وی گفت: تبلور و تجلی امت، شهدا و جانبازان و خانواده های شهدا و ایثارگرانند که مردانه در مقابل دشمن ایستادند.

وی افزود: در طول 8 سال دفاع مقدس حرف هایی که امریکایی ها میزنند و خودشان میدانند که حرف های بی ربطی است و مدام دم از گزینه های روی میزو حمله میزنند در صورتی است که انها درسی را که باید میگرفتند از 8 سال دفاع مقدس گرفتند.

ابوحمزه گفت: سرخی سیلی که در دفاع مقدس از ملت ایران خورده اند هنوز بر صورت امریکا و استکبار جهانی است و جرات کوچکترین حرکتی بر ضد جمهوری اسلامی را ندارند و این حرف ها دروغ های سیاسی، جنگ روانی و تبلیغاتی است و اگر میتوانستند در این 24 سال بعد از جنگ حمله میکردند.

 

دیدگاه شما