تازه های سایت

کد مطلب: 16765
8. بهمن 1392 - 9:16
پایگاه خبری گرو : قاتل فراری پس از 16 ماه توسط پلیس اگاهی نهاوند دستگیر شد

546385_46CdJ13P

به گزارش پایگاه خبری گرو، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری قاتل پس از 16 ماه توسط پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عباس نظری در مورد جزئیات این حادثه گفت: در پی وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در مسیر یکی از جاده های روستایی شهرستان و شکایت خانواده متوفی در زمینه اینکه دخترشان بر اثر یک تصادف ساختگی به قتل رسیده است، پرونده در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران اداره آگاهی این شهرستان با هماهنگی مقام قضایی موضوع را به طور جدی با انجام تحقیقات وسیعی پیگیری می کنند و نهایتا پس از منظون شدن به شخصی به نام «پ» 37 ساله که در یک کارگاه ساختمانی در حال انجام کار بود، را در یک عملیات تحقیقاتی و غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل می کنند.

سرهنگ نظری اضافه کرد: متهم در تحقیقات اولیه منکر هر گونه ارتباط با موضوع قتل شد اما با ارائه شواهد و قرائن و دلایل و مدارک موجود و انجام تحقیقات فنی و پلیسی در نهایت به قتل مرحومه «م» معترف شد.

وی با اشاره به دستگیری قاتل ادامه داد: پس از بازسازی صحنه قتل، مجرم پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی و با قرار صادره روانه زندان شد.

دیدگاه شما