تازه های سایت

کد مطلب: 16607
2. بهمن 1392 - 10:59
پایگاه خبری گرو :کورش قپانوری مربی موفق فوتبال نهاوند برای اولین بار در تاریخ این شهرستان مدرک مربیگری (A ) کنفدراسیون فوتبال اسیا (AFC) را کسب کرد .

SAM_7174

به گزارش پایگاه خبری گرو ، کورش قپانوری در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این خبر گفت :در این دوره که به مدت 24 روز در تهران برگزار شد بنده توانستم به عنوان اولین مربی فوتبال نهاوند این موفقیت بزرگ را کسب کنم.

وی گفت : دراین کلاس  که زیر نظر مدرسین رسمی AFC  ،آقایان اردشیر پور نعمت و عباس چمنیان برگزار شد  24 نفر از مربیان سراسر کشور حضور داشتند که در پایان دوره با برگزاری آزمون  پایانی به نفرات برتر مدرک مربیگری درجه A کنفدراسون فوتبال آسیا عطا شد .

سرمربی تیم فوتبال یاران کورش نهاوند گفت : شرکت در این کلاس برای من دستاورد های خوبی داشت چون در این کلاس ها با آخرین سیستم های روز فوتبال دنیا آشنا شدیم و این تجربیات را قطعا به حوانان فوتبالیست نهاوندی انتقال خواهیم داد .

وی افزود : بعضی از کار شکنی هایی در سطح استان شد تا من این مدرک را کسب نکنم ولی با تلاش های رئیس هیئت فوتبال استان همدان و آقای شمس رئیس هیئت فوتبال شهرستان نهاوند به این دوره اعزام شدم که خوشبختانه موفق شدم .

وی گفت : یکی از عواملی که  باعث شد به این کلاس اعزام شوم کارنامه مربیگری خوب بنده در سطح استان بود به طوری که من به همراه تیم جوانان یاران کورش نهاوند توانسته ام 8 مقام قهرمانی و 7 مقام نایب قهرمانی در سطح شهرستان و 4 بار مقام قهرمانی با تیم نوجوانان این باشگاه را کسب کنم .

قپانوری افزود: مدرسان در این کلاس آخرین تاکتیک ها و سیستم های بازی فوتبال ،مسائل مربوط به دوپینگ ونکات مهمی در مورد تغذیه در ورزش را برای مربیان ارائه کردند که بسیار مورد توجه شرکت کنندگان در این کلاس قرار گرفت .

وی در ادامه به برخی از بازیکنان پرورش یافته در باشگاه فوتبال یاران کورش نهاوند اشاره کرد و گفت : در این باشگاه ما در سطح شهر نهاوند استعدادهای فوتبالی را کشف و با تمرین های پیشرفته و بروز آنها را آماده حضور درتیم های استانی و کشوری می کنیم.

وی گفت : تاکنون بازیکنان زیادی از این مدرسه فوتبال به سطح استانی و کشوری راه یافته اند که از جمله آنها می توان به حسن ذوالفقاری و محمود فعلی درشهرداری همدان  ، سامان و محمد سلگی در امید های صبا قم ، ابراهیم قیاسی دربرق ، پیمان شیرزادی درپرسپولیس خرم اباد ، میلاد خویشوند درذوب فلزات بهار ومصطفی سلگی وشهریارخویشوند هم درپاس همدان حضور دارند و همگی درحال بازی هستند و نمونه آن هم دراین هفته گل سه امتیازی سلگی بود که شادی رابه اردوی پاس همدان اورد .

 

دیدگاه شما