تازه های سایت

کد مطلب: 15680
4. دى 1392 - 13:42
پایگاه خبری گرو : فرمانده انتظامی شهرستان همدان از تیراندازی سارقان مسلح در شب گذشته به طرف یک دستگاه اتوبوس حامل مسافر و دستگیری سارقان مسلح خبر داد.
s_200_150_16777215_00_images_Events_10_1-10_b0e7dcd.jpg

به گزارش پایگاه خبری گرو ، رسول مرادی گفت: تیراندازی سارقان مسلح در شب گذشته به طرف یک دستگاه اتوبوس حامل مسافر خبر داد و افزود: بر اساس اعلام مرکز فرماندهی و کنترل انتظامی همدان، مبنی بر تیراندازی دو دستگاه خودرو به طرف یک دستگاه اتوبوس حامل مسافر در محدوده تجرک فامنین و متواری شدن آنها به سمت همدان، مأموران ناجا وارد عمل شدند.

وی گفت: در همین راستا بلافاصله تمام محورهای عبوری توسط اکیپ‌های انتظامی شهرستان همدان مسدود شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان افزود: خودروها با سرعت سرسام‌آور و بدون توجه به موانع و تابلوهای هشداردهنده و حتی ایست مأموران در پلیس راه به طرف همدان در حرکت بودند که توسط عوامل پلیس راه مورد تعقیب قرار گرفتند.

وی ادامه داد: به محض ورود سارقان به شهر همدان، طرح مهار و مسدود شدن معابر انجام شد.

مرادی با اشاره به بی‌توجهی سارقان به ایست پلیس و تلاش برای فرار از معرکه گفت: در نتیجه تعقیب و گریز و پرسینگ انجام شده یکی از خودروهای پژوه 405 در شهرک فرهنگیان متوقف شد.

وی ادامه داد: البته راننده این خودرو، با استفاده از تاریکی هوا مباردت به فرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان ابراز کرد: خودروی ال 90 به رانندگی یکی دیگر از سارقان، نیز به طرف منطقه باغ بهشت متواری شد که با محاصره منطقه توسط واحدهای انتظامی مجبور به ترک خودرو شد.

به گفته وی این سارق نیز قصد فرار داشت که با شلیک چند تیر هوایی زمین‌گیر و در محاصره پلیس قرار گرفت.

مرادی افزود: در بازرسی از خودروی این سارق، یک قبضه سلاح شکاری تاشو ساخت ترکیه، که برای سرقت‌های مسلحانه استفاده می‌شد به همراه دو عدد تیر فشنگ کلت کشف شد.

وی با بیان اینکه نامبرده فردی غیر بومی بوده که سابقه چندین فقره سرقت را داشته، ابراز کرد: نامبرده در تحقیقات مقدماتی اعتراف کرد که در سرقت‌های مهم شرکت داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان تأکید کرد: این سارق معترف شد که شب گذشته خودروی پژو 405 را در شهریار استان البرز و به زور اسلحه مورد سرقت قرار داده است.

وی افزود: بنا به اعتراف نامبرده، خودروی ال 90 را نیز در میدان آزادی تهران با تهدید سلاح سرد و کتک‌کاری راننده به سرقت برده است.

مرادی ابراز داشت: این سارق، پس از سرقت پلاک یک خودرو، در یکی از شهرستان‌های استان‌های همجوار آن را جایگزین خودروی ال 90 می‌کند.

وی ادامه داد: نامبرده در اعتراف اولیه مدعی شد، بیش از ده‌ها خودرو را از تهران و مرکز کشور را سرقت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان از تماس‌های مکرر مسافران اتوبوس به منظور تقدیر از مجموعه ناجا در همدان خبر داد و افزود: مالکان خودروهای سرقتی نیز برای تحویل ماشین خود و تقدیر از مأموران ناجا به همدان آمدند

دیدگاه شما