تازه های سایت

کد مطلب: 27828
18. مهر 1395 - 0:35
استکبار جهانی ،داعش را ایجاد کرد تا امنیت اسرائیل را تامین نماید، اما زهی خیال باطل!

به گزارش پایگاه خبری گرو؛ وبلاگ افاضات عقل کل نوشت؛ امروز فرزندان خمینی(ره) به مرزهای اسرائیل نزدیک و نزدیکتر شده اند؛ اگر دیروز در شلمچه و فکه می جنگیدند امروز در حلب می جنگند.

اگر تا دیروز نیروهای مقاومت اسلامی در لبنان و فلسطین به دلیل هم مرز بودن با رژیم غاصب صهیونیستی ،خطر بالفعل برای اسرائیل به شمار می رفتند امروز ایرانی ها و افغانی ها و عراقی ها و پاکستانی ها نیز به مرزهای اسرائیل نزدیک شده اند!

بی جهت نیست که وزیر اسرائیلی هشدار می دهد و می گوید: « اگر سوریه، داعش را شکست دهد ایران و اسرائیل احتمالا هم مرز خواهند شد! این تهدیدی است که تهدید حماس در غزه در مقایسه با آن ناچیز است.»

بنابراین ،جان کری به جای اینکه به برخی کافه نشینان تهرانی دلخوش کند و بگوید: « حدود 60 درصد مردم ایران زیر سی سال سن دارند؛ کسانی که به تهران رفته اند می گویند این شهر جایی است که جوانانش در کافه می نشینند و درباره آینده صحبت می کنند، آنها در کشورهای خارجی تحصیل کرده اند و به دنبال(ساختن) شهری جدید هستند.»
نگاهی هم به جوانان دهه هفتادی بیندازد که تا مرزهای اسرائیل رسیده اند و برای اقامه نماز در مسجد الاقصی لحظه شماری می کنند.

امروز دهه هفتادی ها ، پا به پای دهه چهل و پنجاه و شصتی ها برای دفاع از حرم و رسیدن به قدس مبارزه می کنند.

امروز فرزندان خمینی از ایرانی و لبنانی و عراقی و افغانی و پاکستانی و... برای نابودی داعش و اسرائیل سر از پا نمی شناسند و مقصدشان دیار قدس است:
مقصد دیار قدس همپای جلودار
 

پی نوشت:
این جوانان، تنها نمونه ای از ستاره های درخشان آسمان شهادت هستند. هر کدام از این شهدای دهه هفتادی ،دریایی از معرفت و شجاعتند و مظلومانه به شهادت رسیدند. مثلا شهید رضا اسماعیلی ،وقتی به دست داعش اسیر شد به فجیع ترین شکل ،سرش را از بدن جدا کردند و در طبق گذاشتند.... 
«صلی الله علیک یا اباعبدالله الحسین»

هدیه به ارواح مطهر شهدا بالاخص شهدای مدافع حرم صلوات.
«اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم»

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما

14 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.