تازه های سایت

کد مطلب: 6539
17. دى 1391 - 18:31
با توجه به شرایط موجود و تعویق جلسه امروز کمیته انضباطی، به نظر می‌رسد نباید منتظر صدور آرای سنگین برای خاطیان فینال جنجالی لیگ برتر کشتی آزاد بود.

به گزارشگرو به نقل از مدال‌نیوز، فینال رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد روز سه‌شنبه هفته گذشته با قهرمانی تیم ثامن‌الحجج سبزوار در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران به پایان رسید.
تیم پرسپولیس که با هدایت غلامرضا محمدی این مسابقه را به تیم محسن کاوه واگذار کرد، به داوری‌های این مسابقه اعتراض داشت و این اعتراض‌ها آنقدر ادامه داشت که به اخراج او هم منجر شد،‌ اخراجی که البته اجرایی نشد و محمدی تا پایان رقابت‌ کنار تشک بود و به رفتارهای جنجالی خود تا پایان ادامه داد.
او بعد از مسابقه نیز تهمت‌هایی را نثار کمیته داوران و در راس آن بهمن طالبی و تیم ثامن‌الحجج داشت و قهرمانی آنها را ناشی از زد و بند اعلام کرد.
قرار بود جلسه کمیته انضباطی این مسابقه امروز برگزار شود که به روز سه‌شنبه هفته جاری موکول شده است.
در این خصوص شنیده می‌شود که در این جلسه قرار نیست حکم‌های سنگینی برای خاطیان و از جمله آنها غلامرضا محمدی و تیم پرسپولیس صادر شود.
ظاهرا با توجه به اینکه تیم کشتی پرسپولیس نزدیک به ۲ میلیارد تومان در لیگ سرمایه‌گذاری کرده و احتمال تیم‌داری آنها در لیگ فرنگی هم وجود دارد، فدراسیون کشتی چندان دوست ندارد با صدور رایی جنجالی،‌ پرسپولیسی‌ها را از حضور دوباره در لیگ پشیمان کنند.
همچنین حتی اگر محمدی یک سال هم محروم شود،‌ این تاثیری بر رویه کاری او نخواهد داشت چون تا لیگ سال آینده او کار و فعالیت خاص دیگری نخواهد داشت که بخواهد از آن محروم شود.

دیدگاه شما