تازه های سایت

کد مطلب: 24142
18. شهريور 1394 - 12:28
با این اوصاف، مدیران و برنامه سازان صدا و سیما، چرا حرکتی درخور و شایسته از خود به نمایش نمی گذارند؟ چرا مانع از تبلیغ شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی مانند اینستاگرام، توئیتر، فیس بوک و... در رسانه ملی نمی شوند؟ مگر نه این است که کسانی که دشمنی های این جنایت کاران را توجیه می کنند، خیانت کار هستند؟ پس چرا برخی مدیران حکومتی و مسئولان دولتی، دست در دست صهیونیسم خبیث و آمریکای مستکبر، یدک کش خیانت شده اند؟

به گزارش سایت گرو به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا،  "از دشمن که نباید غفلت کرد. دشمن‌ دانستنِ دشمن که عیب نیست؛ اینکه ما روى دشمن مدام تکیه می کنیم، معنایش این نیست که از عیوب خودمان و مشکلات درونى خودمان غافلیم؛ نه، اَعدى‌ عَدُوِّکَ نَفسُکَ الَّتى بَینَ جَنبَیک..." (بیانات مقام معظم رهبری در جمع اساتید دانشگاه ها؛ 11 تیرماه 93)

این روزها شبکه های اجتماعی، تبدیل به محلی برای اظهار نظرهای هنرمندان، مسئولان فرهنگی و شخصیت های سیاسی کشور شده است. به طوری که مجله های خبری صدا و سیما، منبع موثق(!!!) بسیاری از اخبار داغ مذاکرات و دیگر مسائل روز کشور را، همین شبکه های اجتماعی ذکر می کنند.

دور زمانی نبود که حتی نام بردن از این شبکه های به اصطلاح اجتماعی در رسانه ها، قبیح می نمود؛ لیکن در چند ماه اخیر شاهد تابو شکنی صدا و سیما در این زمینه هستیم. به طوری که تنها پل ارتباطی بسیاری از برنامه های پربیننده صدا و سیما، همین شبکه های به اصطلاح اجتماعی صهیونیستی شده است. نمی توان تصور نمود که مسئولان این نهاد حکومتی، از ماهیت صهیونیستی این برنامه ها آگاه نیستند؛ آن هم با توجه به برنامه های روشنگرانه ی گاه و بیگاه صدا و سیما!...

به واقع جای سوال است که چرا صدا و سیما، این دانشگاه عمومی قدمی در جهت روشنگری مردم در زمینه مواجهه با شبکه های ضد اجتماعی که متعلق به سرویس های جاسوسی_تروریستی دولت های صهیونیستی هستند، بر نمی دارد... به راستی مسئولان این نهاد را چه شده که علیرغم توصیه های مقام عظمای ولایت مبنی بر دشمن شناسی، هیچ برنامه ی مدونی در این رابطه به نمایش نمی گذارند؟ حضرت امام خامنه ای در ششم تیر ماه سال جاری در جمع خانواده های شهدای هفتم تیر فرمودند: "احتیاج داریم دشمن را بشناسیم. آن کسانی که امروز سعی می کنند از این هیولا - که سیاست های آمریکایی و سیاست های بعضی از دنباله‌روان آمریکا است - یک چهره‌ی موجّهی معرّفی کنند، اینها دارند خیانت می کنند؛ اینها دارند جنایت می کنند. این کسانی که این حقیقت روشن را کتمان می کنند، این دشمنی خباثت‌آلود را در زیر پرده‌های توجیه می پوشانند، اینها دارند خیانت می کنند به این ملّت. کشور ما و ملّت ما احتیاج دارد دشمن را بشناسد، عمق دشمنی را بفهمد. و احتیاج دارد به اینکه خود را آماده کند برای مواجهه. این مواجهه همیشه مواجهه‌ی سخت نیست، مواجهه‌ی در میدان جنگ نظامی نیست؛ دشوارتر از آن، مواجهه‌ی در میدان جنگ نرم است، در میدان فرهنگ است، در میدان سیاست است، در میدان زندگی اجتماعی است."

 با این اوصاف، مدیران و برنامه سازان صدا و سیما، چرا حرکتی درخور و شایسته از خود به نمایش نمی گذارند؟ چرا مانع از تبلیغ شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی مانند اینستاگرام، توئیتر، فیس بوک و... در رسانه ملی نمی شوند؟ مگر نه این است که کسانی که دشمنی های این جنایت کاران را توجیه می کنند، خیانت کار هستند؟ پس چرا برخی مدیران حکومتی و مسئولان دولتی، دست در دست صهیونیسم خبیث و آمریکای مستکبر، یدک کش خیانت شده اند؟ آیا پوشاندن دشمنی ها و خباثت های سرویس های جاسوسی_تروریستی دولت های صهیونیستی در قبال ملت های مسلمان و بالاخص ملت شهید پرور ایران، شراکت در جنایت های آنان نیست؟ اجر مواجهه با این جنگ نرم در فضای مجازی، اگر بیشتر از جهاد در میدان جنگ نباشد، کمتر نیست؛ پس چه بر سر مسئولان دولتی و مدیران حکومتی ما آمده است که در هنگامه ی پر آتش این جنگ نرم، به خواب رفته اند؟ که به فرموده مولای متقیان حضرت امام علی علیه السلام: "هرکس در وقت یاری رهبرش در خواب باشد، زیر لگد دشمن بیدار می شود."

شاید در وهله ی اول، افراد ناآگاه، حضور خود در این شبکه ها را با وجود صفحاتی منسوب به مقام معظم رهبری در این نرم افزارهای ضد اجتماعی، توجیه کنند؛ اما نخبگان جامعه آگاهند که این صفحات زیر نظر رهبر انقلاب اداره نمی شود؛ برنامه سازان فرهنگی و سیاسی مطلعند که حتی دفتر مقام معظم رهبری هم نظارتی بر این صفحات ندارند. مسئولان صدا و سیما به خوبی از تفاوت دفتر رسمی مقام معظم رهبری (لیدر دات آی آر)، با موسسه حفظ و نشر آثار امام خامنه ای (خامنه ای دات آی آر) آگاه هستند؛ مدیران حکومتی، حتی مطلعند که موسسه حفظ و نشر آثار هم، انتساب این صفحات به خود را رد کرده است؛ اگرنه چرا لینک این شبکه های به اصطلاح اجتماعی صهیونیستی، در هیچ کجای سایت رسمی دفتر حفظ و نشر یعنی سایت خامنه ای دات آی آر، وجود ندارد؟ با این حال شنیده ها حاکی از آنست که این سایت، در برخی از شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی، به فعالیت مشغول است؛ سوال اینجاست که چرا مسئولان این سایت، فعالیت هایی برخلاف فتوای مقام معظم رهبری مبنی بر جایز نبودن سود رسانی به دشمنان اسلام و مسلمین، انجام می دهند؟

شایسته نیست برخی علاقه مندان به رهبر انقلاب، برخلاف استفتاء ایشان مبنی بر جایز نبودن دور زدن قانون و استفاده از فیلتر شکن، صفحاتی منتسب به معظم له در فضای مجازی ایجاد نمایند.

چرا برخی افراد، با بی مبالاتی، خوراک ضد انقلاب و دشمنان اسلام و مسلمین را تهیه می کنند؟ متاسفانه برخی از دوستداران رهبری، بدون اطلاع از استفتائات معظم له، و یا با بی توجهی به آنها، صفحاتی را در شبکه هایی مانند فیس بوک صهیونیستی، اینستاگرام صهیونیستی و تلگرام صهیونیستی ایجاد کرده اند و به زعم خود، در این نجس افزارها افسری جنگ نرم می کنند. اما این کار، وجهه ی رهبری و اعتبار فتاوا و استفتائات ایشان را زیر سوال می برد.

این صفحات به شأن دفتر مقام معظم رهبری هم ضربه وارد می کنند. انتظار می رود که سایت دفتر رسمی مقام معظم رهبری (لیدر دات آی آر)، بار دیگر ضمن رد انتساب این صفحات به دفتر رسمی معظم له، برخورد مقتضی با سازندگان این صفحات داشته باشد، تا دیگر هیچ شخص یا گروهی نتوانند به دروغ به رهبر انقلاب صحبت یا حرکتی را نسبت دهند.

البته دفتر رسمی مقام معظم رهبری، این ارتباط را رد کرده است؛ لیکن برخوردی محکم، و با پشتوانه ی عملی نیاز است.

 

به علاوه قوه قضائیه نیز می بایست در مقابل فعالیت این شبکه های صهیونیستی و وجود تعداد بسیار زیاد صفحات تقلبی، برخوردی جدی، سختگیرانه و بدون مماشات داشته باشد؛ چرا که سرویس های جاسوسی-تروریستی دولت های صهیونیستی، سودهای اطلاعاتی، اقتصادی و سیاسی زیادی از ورای این شبکه های ضد اجتماعی به دست می آورند. نباید مسئولان قضائی کشور از مواضع خود که در قانون آمده است، کوتاه آمده و راه را برای سوء استفاده ی جاسوسان دولت های مستکبر و صهیونیست باز گذارند. بر قوه محترم قضائیه فرض است که مانع فعالیت دشمنان اسلام و مسلمین در فضای مجازی کشور شوند.

امید است در هنگامه ای که اکثر نهادهای دولتی و حکومتی در مقابل فعالیت سرویس های جاسوسی دولت های صهیونیستی در خاک مجازی کشور، سکوت کرده اند، "سپاه پاسداران" که هماره حافظ انقلاب و دستاوردهای آن بوده است، قاطعانه وارد میدان شده و به دور از وابستگی های حزبی و جناحی، مانع از تاخت و تاز دشمنان خارجی و خائنان داخلی شود. دشمن این بار نه با ظاهری سخت، خونین و جنگ طلب، بلکه در قالب نرم افزارهایی کاربردی، زیبا و سریع، و با نمادهایی صلح جو همچون پرنده و هواپیمای کاغذی، به جنگ با نظام اسلامی و اعتقادات ملت شریف ایران آمده است. نرم افزار هایی مثل تلگرام، اینستاگرام، توئیتر، فیس بوک، وایبر و واتس اپ، زمین تازه ی جنگ هستند؛ آن هم زمینی طراحی شده توسط دشمن و بر اساس قواعد بازی دشمن! متاسفانه افراد بسیاری اسیر این شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی شده اند و غافل از آنند که دشمنان اسلام و مسلمین از حضور آرام و بی منظور آنان در این شبکه ها، بیشترین سوء استفاده سیاسی، اقتصادی، امنیتی و فرهنگی را می برند. دشمن سخت مشغول جنگ نرم است؛ جنگی که خونین تر از جنگ های نظامی است، ولی مردم و متاسفانه مسئولان، متوجه تلفات زیاد جبهه ی خودی نشده اند. همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: "در جنگ نرم و جنگ روانی هدف دشمن این است که محاسبات طرف مقابل را عوض کند."... حاشا که سپاه هم در خواب باشد...

دولت کمونیستی چین، تلگرام را به دلیل مخابرات رمز بودن، که تنها کاربرد نظامی دارد، فیلتر نمود. چگونه است که دولت اسلامی ایران، در مقابل جاسوسی این جنگ افزار اینترنتی (تلگرام) به راحتی چشمان خود را بسته و منتظر تحفه های دشمن است؟! چرا دیگر نهاد های مسئول، در مقابل فعالیت این جاسوس افزارها سکوت کرده اند؟

انتظار است نهادهای حکومتی، با روحیه ای جهادگونه برای مبارزه با جنگ افزارهای اینترنتی دشمن برخیزند؛ صدا و سیما با توجه به نفوذ و تأثیر بسیار زیادی که دارد، می بایست علاوه بر توقف تبلیغات رایگان جنگ افزارهای اینترنتی صهیونیستی مانند اینستاگرام، توئیتر و فیس بوک، برنامه های روشنگرانه ای برای آگاه کردن مردم از ماهیت صهیونیستی این شبکه های ضد اجتماعی، پخش نماید. به علاوه شایسته است قوه محترم قضائیه، هرچه سریعتر این جاسوس افزارهای اینترنتی را مسدود نماید و مانع از حکمرانی مستکبران در فضای مجازی کشور شود. بایسته است ماموران حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران نیز، همچون همیشه، در مقابل نقشه های پنهان و آشکار دشمن قد علم کنند و با حرکتی انقلابی، انجام فرامین مقام معظم رهبری در باب فضای مجازی را تسریع نمایند. همه ی مسئولان دولتی و مدیران حکومتی بدانند که "در بحبوحه ی این جنگ خونین، سکوت جایز نیست..."

این مطلب را با فرمایشات امام خامنه ای در باب جنگ نرم و لزوم بیداری افسران جوان به پایان می برم: "امروز آن جنگ (نظامی) نیست؛ یک جنگ ظریف‌تری هست و البته خطرناک‌تری. آگاهی از اعماق این جنگ یک توانائی بیشتر و هوشمندی بیشتری را می طلبد. اگر ما دیدیم امروز کسانی وارد این میدان هستند و تلاش می کنند و مبارزه می کنند و با بصیرت در وسط میدان می‌ایستند، پس جا دارد که بگوئیم این از لحاظ انگیزه، از لحاظ عمل، کمتر از او (جوان سپاهی و رزمنده 8 سال دفاع مقدس) نیست"

حمیده خوئی

دیدگاه شما