تازه های سایت

کد مطلب: 18467
30. فروردين 1393 - 9:12
پایگاه خبری گرو: رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت: ببیش از 17 هزار نفر به آزمایشگاه مرکز بهداشت نهاوند مراجعه کرده اند.

DSC02981

 

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمد زمانیان در نشست خبری با خبرنگاران نهاوند گفت: آزمایشگاه مرکزبهداشت نهاوند با بیش از 193 هزار مورد آزمایش و مراجعه17 هزار نفر در این زمینه رتبه اول استان را بدست آورد.

وی گفت: همچنین مرکز بهداشت شهرستان نهاوند نیز موفق شد بعد از مرکز بهداشت شهرستان نهاوند به عنوان رتبه دوم در مراکز بهداشت سراسر استان معرفی شود .

وی افزود: براساس بررسی و اعتبار سنجی که بازرسان استانی و کشوری انجام دادند بیمارستان ایت الله علیمرادیان نهاوند توانست با افتخار به عنوان بیمارستان درجه یک معرفی شود.

زمانیان گفت: از طرف مرکز بهداشت شهرستان 550 میلیون تومان دارو در اختیار مردم قرار گرفته است و 75 میلیون تومان دارو نیز در اختیار خانه های بهداشت قرار گرفته است.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند در بخش دیگری از سخنان خود به آغاز هفته سلامت اشاره کرد و گفت: این هفته از روز دوشنبه اول اردیبهشت آغاز میشود و شعار جهانی هفته سلامت امسال ( یک عمر سلامتی با خود مراقبتی ) خواهد بود.

وی به تشریح برنامه های هفته سلامت در شهرستان نهاوند پرداخت و گفت: در طول این هفته از طرف بخش بهداشت و درمان شهرستان برنامه های مختلفی برگزار میشود و دریکی از مدارس شهرستان با حضور مسئولان برنامه های این هفته آغاز میشود.

وی گفت: در یک حرکت نمادین شعار امسال بر روی مینی بوس ها و تاکسی های سطح شهر نهاوند نصب میشود تا مردم با این هفته بیشتر اشنا شوند.

زمانیان گفت: با توجه به خطر استفاده جوانان از مواد مخدر و به ویژه قلیان، کارشناسان این مرکز در جلسات مختلفی با خانواده ها خطرات مصرف قلیان را بیان و راهکار های جلوگیری از مصرف مواد مخدر را ارائه میکنند.

زمانیان به برگزاری مسابقه دوچرخه سواری اشاره کرد و گفت: با همکاری هئیت دوچرخه سواری و راهنمایی و رانندگی نهاوند، همایش دوچرخه سواری را در چهارمین روز از هفته سلامت خواهیم داشت که در پایان به  قید قرعه جوایزی نیز اهدا خواهد شد.

وی گفت: سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه، برگزاری همایش با حضور امام جمعه و فرماندار در کانون شهید باهنر، تجلیل از همکاران و برگزاری کارگروه سلامت در محل فرمانداری از دیگر برنامه های مرکز بهداشت نهاوند در طول هفته سلامت خواهد بود .

دیدگاه شما