تازه های سایت

کد مطلب: 17849
21. اسفند 1392 - 9:29
پایگاه خبری گرو: کارگردان و مستندساز نهاوندی صدا و سیما گفت: فیلم‌های مستند نقض حقوق بشر، منافقین و تروریست‌ها به‌همراه یک نامه از طرف خانواده‌های قربانیان تروریسم در ایران تقدیم اشتون شد.

مستند

ایمان گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: وقتی مطلع شدیم که خانم اشتون مسئولیت سیاست خارجی اتحاد اروپا، با تعدادی از فتنه‌گران در سفارت اتریش ملاقات داشته و موضوع نقض حقوق بشر ایران را پیش کشیده است تصمیم به این اقدام گرفتیم.

گودرزی بیان کرد: به‌همراه تعدادی از کارگردانان و مستند سازان منتخب جشنواره عمار و صدا و سیما یکی از فیلم‌های مستند از جنایات منافقین و تروریست‌ها شامل گروهک‌های ریگی، پژاک، کوموله و دموکرات با عنوان "سازمانی برای جدایی نقض حقوق بشر" توسط گروهک منافقین و  "عطش ثانیه‌ها" ، "انفجار مسجدی در زاهدان" با عنوان آثار مستندی از ایران تقدیم خانم اشتون شد.

وی تصریح کرد: از جمله این فیلم‌ها، فیلم مستند نوعروسی در نهاوند با نام خانم منیره سیف در سال 61 است که مورد آسیب منافقین خلق قرار گرفت و بسیار دردناک بود.

گودرزی گفت: به خانم اشتون گفتیم این ده‌ها فیلم مستند را که گوشه کوچکی از جنایات تروریست‌ها و نقض حقوق بشر که بر ضد ملت ایران بود ملاحظه کنید و آن‌گاه با فتنه‌گران ملاقات داشته باشید.

کارگردان نهاوندی اعلام کرد: این حرکت به‌صورت خودجوش توسط اینجانب و کارگردانان و مستندسازان حامی انقلاب، رهبری و خون شهدا انجام گرفته است.

دیدگاه شما