تازه های سایت

کد مطلب: 17463
5. اسفند 1392 - 8:51
DSC02077
امامعلی عبدالملکی در اولین جلسه کاری خود در فرمانداری نهاوند در کمیته هماهنگی برنامه های هفته منابع طبیعی گفت: وضعیت فضای سبز شهر نهاوند و بخش های آن در شان مردم نهاوند نیست.
به گزارش پایگاه خبری گرو ،عبدالملکی گفت:باید با مردم به عنوان صاحبان اصلی شهر و منابع طبیعی در برنامه های حفظ و حراست از این منابع همکاری کرد و از ظرفیت نهاد های مختلف مانند آموزش و پرورش بهترین استفاده را کرد.
وی با انتقاد از وضعیت فضای سبز شهر نهاوند گفت: شهر نهاوند که در کشور به عنوان شهر سراب ها معروف است باید وضعیت درختکاری و فضای سبز آن به گونه ای باشد که وقتی کسی به شهر نهاوند سفر کرد بداند که شهر نهاوند واقعا شهر سبز و شهر سراب هاست.
فرماندار شهرستان نهاوند گفت:هیچ نقطه ای نباید در شهر نهاوند و بخش های آن وجود داشته باشد که مستعد درختکاری و فضای سبز باشد ولی در آن فضای سبز ایجاد نشود.
وی گفت: تمام ادارات و سازمانهای شهر نهاوند باید داخل و جلوی اداره خود را درختکاری و به ایجاد فضای سبز مبادرت کنند و به آن مکان نشاط دهند.
وی افزود : شهرداری نهاوند و اداره منابع طبیعی با همکاری ادارات مربوطه باید تا پایان فروردین ماه سال آینده در تمام مناطق شهر نهاوند که ظرفیت و شرایط کاشت درخت را دارند، درخت بکارند.
وی با انتقاد از وضعیت درختکاری و کمبود فضای سبز شهرستان نهاوند گفت: شهرداری نهاوند باید هر چه سریعتر وضعیت آبیاری درختان و فضای سبز شهر نهاوند را از شیوه سنتی به سیستم آبیاری قطره ای تبدیل کند.

 


دیدگاه شما