تازه های سایت

کد مطلب: 13922
4. آبان 1392 - 8:20
فرماندار نهاوند گفت:‌ با وجود کمبود اعتبارات هیچ یک از پروژه‌های عمرانی در شهرستان نهاوند تعطیل و راکد نیستند.
خبرگزاری فارس: هیچ یک از پروژه‌های عمرانی نهاوند راکد نیست

 

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از خبرگزاری فارس ، مجتبی مولوی  در شورای برنامه‌ریزی و توسعه نهاوند با بیان اینکه با وجود کمبود اعتبارات هیچ یک از پروژه‌های عمرانی در شهرستان نهاوند تعطیل و راکد نیستند، اظهار کرد:‌ با توجه به وجود چند‌ پروژه عمرانی نیمه تمام در حوزه شهرستان نهاوند عملیات اجرایی پروژه‌ها در این شهرستان با سرعت ادامه دارد.

وی با اشاره به وجود بیش از 200 پروژه عمرانی در نهاوند افزود: 90 درصد از این پروژه‌ها نیمه‌تمام و در دست اجرا هستند که در میانگین 60 تا 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

فرماندار نهاوند با اشاره به ضرورت توجه به حوزه راه و شهرسازی و گازرسانی در سطح شهرستان نهاوند گفت: وظایف اداره راه و شهرسازی در سه محور راه‌سازی، راهداری و مسکن تعریف شده، بنابراین توجه به هر سه موضوع مهم و اساسی است.

وی با بیان اینکه طی امسال در سطح شهرستان نهاوند 50 کیلومتر راه روستایی فاقد آسفالت بود، ابراز داشت: امسال در این زمینه اعتبار مناسبی تخصیص نیافت و طی 6 ماه نخست امسال بیش از 25 کیلومتر از این میزان آسفالت شده است.

مولوی با بیان اینکه در صورت آسفالت مابقی راه‌ها، صد در صد راه‌های روستایی شهرستان نهاوند از راه آسفالته برخوردار خواهند بود، اضافه کرد: امید است تا پایان امسال جشن اتمام آسفالت راه‌های روستایی در شهرستان نهاوند برگزار شود.

به گفته وی در صورتی که تا پایان سال 100 درصد راه‌های روستایی شهرستان آسفالت شوند، شهرستان نهاوند در بین شهرستان‌های استان و غرب کشور به عنوان شهرستان نمونه و برتر معرفی خواهد شد.

فرماندار نهاوند بیان داشت: در 6 ماه نخست امسال راه‌های هشت روستا آسفالت شده و چهار روستا باقی مانده که عمدتاً جمعیتی حدود 30 خانوار در هر روستا ساکن هستند.

وی با بیان اینکه طی امسال به 9 روستا در شهرستان نهاوند گازرسانی می‌شود، خاطرنشان کرد: بر این اساس بیش از 90 درصد منازل و خانواده‌های روستایی در سطح شهرستان دارای گاز خانگی هستند که این امر موجب کاهش مشکلات روستاییان برای تأمین سوخت مورد نیاز به ویژه در فصل سرما و زمستان خواهد شد.

دیدگاه شما