تازه های سایت

کد مطلب: 13457
13. مهر 1392 - 8:52
پایگاه خبری گرو : نشست مشترک مدير شبكه بهداشت نهاوند با مسئولین سیاسی شهرستان درباره تعطیلی بعضی از مراکز اورژانس بیمارستانها به علت کمبود پزشک برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری گرو ، دکترعباس سلگی مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند  در نشست مشترک با مسئولین سیاسی شهرستان که در بیمارستان شهیدحیدری تشکیل شد گفت: کمبود شدید پزشک عمومی در بیمارستانهای شهیدحیدری و آیت ا...علیمرادیان منجر شده نتوانیم در شیفتهای صبح و عصر روزهای غیرتعطیل اورژانس بیمارستان شهیدحیدری را پوشش دهیم و باعث نارضایتی کارکنان و مراجعین به اورژانس شده است.

دکترعباس سلگی افزود: کمبود شدید نیروی پرستار بدلیل عدم تناسب چارت سازمانی بیمارستانها با تعداد تختهای فعلی را یکی دیگر از مشکلات عمده شبکه بهداشت و درمان عنوان کرد.

مدیرشبکه بهداشت و درمان با اشاره به اینکه کمبودها در جلسات مکرر به اطلاع مسئولین دانشگاه و همچنین شهرستان رسیده گفت: درجلسات مختلف بصورت کتبی و شفاهی مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان اعم از نبود پزشک و پرستار جهت پوشش دادن به اورژانس بیمارستانها و مراکز  بهداشتی درمانی شهری و روستایی باستحضار مسئولین رسیده ولی تاکنون  به نتیجه نرسیده است.

وی ادامه داد: به علت کمبود نیروی بهورز در خانه های بهداشت و مراکز بهداشتی درمانی روستایی با چالش مواجه شده ایم  و خدمت رسانی به مردم و روستاها با کندی صورت می گیرد.

در پایان نشست به پیشنهاد امام جمعه شهرستان ، نماینده فرماندار ، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مدیران واحدهای تابعه شبکه بهداشت و درمان مقرر شد لیستی از مشکلات و موانع موجود در سیستم بهداشت و درمان شهرستان تهیه و پس از امضاء شرکت کنندگان به مقامات ذیصلاح ارسال گردد.

 

 

دیدگاه شما