تازه های سایت

کد مطلب: 12858
14. شهريور 1392 - 11:07
با نمایان شدن تبلیغات اینترنتی این قشر از آرایشگران در فضای مجازی و زبانزد شدن این موضوع در جامعه، جوانان به ویژه دختران جوانی که با چهره‌های بزک کرده، زیبایی و حریم عفاف خود را به حراج می‌گذارند از این موضوع استقبال کرده‌اند و به دنبال آرایشگران مرد برای آرایش و بزک کردن خود هستند...
s_200_150_16777215_00_images_Social_6_arayeshgar.jpg

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو ؛ زمانی که این موضوع شخصی به تدریج عریان و باب می‌شود و درحقیقت سر از تبلیغات اینترنتی درمی آورد، دیگر سکوت جایز نیست.
آرایشگران مرد در برخی نقاط شمالی شهر علاوه بر اصلاح موی مردان، به آرایش موی سر زنان نیز می‌پردازند! در ماه‌های گذشته، تعدادی از آرایشگران مرد برای اصلاح موی زنان به داخل منازل می‌روند و در قبال اصلاح موی زنان مبالغ هنگفتی دریافت می‌کنند.
شاید شما که این مطلب را می‌خوانید، با خود بگویید که این موضوع شخصی است و به خود زنانی که برای اصلاح سر به سراغ آرایشگران مرد می‌روند، مربوط می‌شود! در پاسخ باید گفت درست است که این موضوع در وهله اول شخصی است و به خود افراد مرتبط می‌شود، اما زمانی که این موضوع شخصی به تدریج عریان و باب می‌شود و درحقیقت سر از تبلیغات اینترنتی درمی آورد، دیگر سکوت جایز نیست.
آرایش
عکس تزئینی است
این روزها برخی از زنان که پایبندی کمتری نسبت به عقاید و اصول شرعی دارند، اقدام به استخدام آرایشگران مرد کرده‌اند و اصلاح سر و صورت خود را به دست مردان نا محرم سپرده‌اند. جالب اینجاست که برخی از آرایشگران مرد برای جذب مشتری و معرفی خدمات خود، در سایت‌های اینترنتی و هزرنامه ها، خدمات خود را معرفی می‌کنند و در این تبلیغات برای کار خود حریم خاصی قائل نمی‌شوند.
اصلاح موی مرد و زن و پسر و دختر، همگی از جمله خدماتی است که این افراد در تبلیغات اینترنتی خود برای کاربران معرفی کرده‌اند!
ماهواره‌ای هم به شیوه‌های گوناگون از جمله آموزش آرایشگری، آرایش و پیرایش زنان به دست مردان را ترویج می‌کنند. البته این آرایشگران عمدتاً در داخل منازل، پذیرای مشتریان زن هستند که برای هر بار اصلاح نیزمبالغ هنگفتی را دریافت می‌کنند!
این درحالی است که با نمایان شدن تبلیغات اینترنتی این قشر از آرایشگران در فضای مجازی و زبانزد شدن این موضوع در جامعه، جوانان به ویژه دختران جوانی که با چهره‌های بزک کرده، زیبایی و حریم عفاف خود را به حراج می‌گذارند از این موضوع استقبال کرده‌اند و به دنبال آرایشگران مرد برای آرایش و بزک کردن خود هستند.
علاوه براین در بین برخی از دختران جوانی که حرمت‌ها را رعایت نمی‌کنند، آرایش و زیبایی توسط آرایشگران مرد به عنوان یک ژست زیبایی و مد روز شناخته شده است و این موضوع را در جمع دوستان خود هم تبلیغ می‌کنند.
هیچ‌کس با زیبایی انسان مخالف نیست و زیبایی امری حقیقی است. بارها در آیات و روایات اسلام هم به این موضوع و لزوم زیبایی و آراستگی انسان تأکید شده است اما زمانی که انسان به هر وسیله‌ای برای زیبا شدن متوسل شد، دیگر مرزهای حیا و عفاف شکسته می‌شود و بی‌عفتی و بی‌حرمتی جایگزین آن می‌شود.
مصداق بارز این گفتار هم اصلاح موی زنان توسط آرایشگران مرد است. زنانی که موهای خود را زیر تیغ قیچی‌های مردانه قرار می‌دهند یا صورت‌های خود را برای بزک کردن در اختیار مردان نامحرم می‌گذارند، بی‌شک از مرزهای حیا و عفاف عبور کرده‌اند.
در آن سوی ماجرا افرادی که در قامت و لباس آرایشگران مرد، زنان نامحرم را آرایش و پیرایش می‌کنند هم به ابزاری برای شکستن مرزهای اعتقادی و حرمت‌ها تبدیل شده‌اند. بی‌شک با ادامه این روند و شکستن مرزهای اعتقادی در آینده‌ای نه چندان دور شاهد تبلیغ آرایش موی زنان، ماساژ زنان و مواردی از این دست توسط مردان هم خواهیم بود!

 

علی البرزی

دیدگاه شما