تازه های سایت

کد مطلب: 11905
9. مرداد 1392 - 20:16
پایگاه خبری گرو : فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت : مردم مسلمان ایران در روز جمعه با خلق حماسه ی دیگر دفاع از مظلوم را فریاد خواهند زد

SAM_3755

سرهنگ مرتضی خراسانی فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو گفت : بر اساس آموزه های دینی که  هم در قرآن و هم در گفتار ائمه اطهار (ع) به آن تاکید شده ، مسلمانان موظف اند که مظلومین و کسانی که به آنها ستم شده است را حمایت کنند و بر اساس این آموزه بود که امام خمینی در سال 58 در اولین سال پیروزی انقلاب اسلامی با یک ابتکار سنجیده و متناسب با وضعیت مسلمانان جهان روز جمعه پایان ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نام گذاری کردند .

وی گفت :در این روز مسلمانان و همه انسان های آزاده دنیا در جهت آرمان خواهی مردم مظلوم فلسطین دست به راهپیمایی می زنند و جنایات و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی به پشتیبانی امریکا را محکوم می کنند .

وی گفت : نام گذاری روز جهانی قدس توسط  حضرت امام خمینی (ره ) و تاثیر آن بر دنیا باعث شده است که رژیم صهیونیستی سراسیمه و وحشت زده از این اقدام ، برای جلب امنیت خود به دریوزگی و تقلی بیافتد و بحث جدید سازش را در جهت افزایش امنیت خود به راه بیاندازد .

وی با بیان اینکه همه  مردم آزاده باید در این مراسم شرکت کنند گفت : تجربه نشان داده  است که اگر مسلمانان همه یک صدا آرمان فلسطین را صدا بزنند انشا الله قدس شریف از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی آزاد خواهد شد و به آغوش اسلام باز خواهد گشت .

فرمانده سپاه نهاوند در پایان از همه مردم همیشه در صحنه  نهاوند و بسیجیان درخواست کرد که در این راهپیمایی بزرگ شرکت کنند و حماسه ای دیگر بیافرینند .

لازم به یاد آوری است که راهپیمایی روز جهانی قدس هم زمان با سراسر کشور در شهرستان نهاوند نیز از ساعت 11 روز جمعه از مقابل مسجد شهید حیدری نهاوند آغاز خواهد شد

دیدگاه شما