تازه های سایت

کد مطلب: 10148
28. ارديبهشت 1392 - 8:48
اخبار نهاوند ، پایگاه خبری گرو : رئیس مرکز امور عشایری نهاوند گفت: به دنبال بارش های باران و تگرگ شب گذشته در مناطق کوهستانی نهاوند بیش از 60 راس گوسفند در یکی از مناطق کوهستانی روستای مهین آباد این شهرستان تلف شدند.

به گزارش پایگاه خبری گرو ، احد سلگی گفت:با توجه به اینکه نژاد گوسفندان این روستا از نوع مهربان می باشد و دامداران قبل از موعد مقرر اقدام به پشم چینی گوسفندان نموده بودند، لذا بارش شدید باران و تگرگ باعث شده بود که تعدادی از گوسفندان که عمدتا بره نیز بوده اند در اثر سرما تلف شوند .

وی افزود: دامداران روستای مهین آباد برای چرای گله خود به کوههای اطراف رفته و مدت یک هفته در کوه بوده اند که پس از بارش باران و تگرگ سایر اهالی با ماشین و تراکتور به آنجا رفته که در اثر حمل دامها تعدادی دیگر نیز تلف شده اند .

ˈسلگیˈ افزود: به دنبال بارشهای اخیر باران دراین شهرستان که در مناطق کوهستانی بابارش اندک برف همراه بود از محلهای اسکان عشایر در منطقه دره روغن بازدید به عمل آمد که خوشبختانه به دام آنها خسارتی وارد نشده بود اما جاری شدن آب باعث برهم زدن چادرهای آنان شده بود که به آنان امداد رسانی شد.

شهرستان نهاوند طی روزهای گذشته شاهد بارش باران بود که در مناطق کوهستانی این بارش بصورت برف بوده است.

دیدگاه شما