تازه های سایت

کد مطلب: 50308
12. تير 1401 - 8:41
در شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نهاوند مطرح شد؛
اندیشه های شهدا برای نسل جوان ترویج شود/ باید با کنار گذاشتن دسته بندی ها زیر پرچم انقلاب به مردم خدمت کرد
جلسه هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در فرمانداری نهاوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با حضور سردار حاج مهدی ظفری مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان، امام جمعه، فرماندار و جمعی از رزمندگان و مسئولان‌ در فرمانداری نهاوند برگزار شد.

در این جلسه سردار ظفری گفت: سردار سلیمانی نمونه برجسته ای از رزمندگانی است که با عشق به امام و ولایت فقیه همواره در حال جهاد بود.

وی اظهار داشت: گنجینه دفاع مقدس دارای انسان هایی برجسته و با ایمان و مومن است که باید برای نسل جوان شناسانده شوند.

ظفری افزود: باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و هرکسی در هر مسئولیتی که قرار دارد باید به مردم خدمت کند و شهدا را مدنظر داشته باشد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار استان گفت: رسانه ها باید از ظرفیت های رزمندگان و اندیشه های آنها استفاده کنند و این اندیشه ها را در جامعه گسترش دهند.

وی ادامه داد: شهدا دسته بندی نداشتند و همه در خدمت انقلاب و اسلام بودند و به وظیفه عمل کردند.

ظفری اظهار داشت: این دسته بندی ها را باید کنار بگذاریم و وحدت داشته باشیم تا بتوانیم کاری کنیم و مشکلی از مشکلات مردم را حل کنیم.

وی بیان کرد: محور همه ما ولایت است و باید با گوش دادن به فرامین رهبر معظم انقلاب وحدت خود را حفظ کنیم چون از تفرقه و جناح بندی ضربه خوردیم.

مدیر بنیاد حفظ آثار استان گفت: در دفاع مقدس همه به دنبال این بودند که بر دشمن پیروز شوند و همه گوش به فرمان امام راحل بودند و جناح بندی و حزب بازی معنایی نداشت.

وی ادامه داد: باید این نگاه حزبی و جناحی را کنار بگذاریم و ملاک ما انقلاب و فرامین ولایت فقیه باشد تا راه انقلاب را ادامه دهیم.

دیدگاه شما