تازه های سایت

کد مطلب: 38458
4. شهريور 1398 - 20:36
فرماندار نهاوند گفت: طرح گردشگری سراب گیان نهاوند تدوین‌شده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری در آیین بهره‌برداری فاز اول روشنایی سایت اصلی سراب گیان، اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۷ تاکنون هر ۴ ماه یک پروژه در حوزه ساماندهی و ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان نهاوند کلنگ زنی و بخشی از آن‌ها به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در سراب‌های گیان و گاماسیاب، تصریح کرد: در سراب گاماسیاب نهاوند با توجه به اجرای پروژه سد گرین و نامشخص بودن ارتفاع تاج سد عملیات اجرایی در سراب تاکنون ممکن نبود که خوشبختانه با توجه به اینکه پروژه سد هیچ منافاتی با رونق گردشگری در سراب گاماسیاب ندارد این مهم نیز باقدرت در دستور کار قرارگرفته است.

فرماندار نهاوند ادامه داد: مبلغ ۷ میلیارد تومان طی بازدید معاون سازمان برنامه‌وبودجه کشور از نهاوند در راستای توسعه و ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در سراب‌ها به شهرستان اختصاص داده‌شد.

وی با اشاره به اینکه طرح گردشگری سراب گیان تهیه‌شده است، گفت: در حال حاضر برای بررسی کارشناسی دقیق‌تر این طرح دست نگه داشته ایم اما طی روزهای آینده این مهم نیز اجرایی می‌شود.

ناصری با اشاره به فعالیت مجموعه توزیع نیروی برق استان همدان در شهرستان نهاوند گفت: امروز اجرای فاز دوم روشنایی سایت اصلی سراب گیان در دستور کار قرارگرفته و در این زمینه انتظار داریم شهرداری و شورای شهرگیان نیز بیش‌ازپیش پای‌کار باشند تا شاهد رونق هرچه بیشتر سراب گیان به‌عنوان نقطه هدف گردشگری طبیعی شهرستان و استان همدان باشیم.

دیدگاه شما