تازه های سایت

کد مطلب: 36705
14. بهمن 1397 - 9:25
رئیس اداره دامپزشکی نهاوند از کشف و ضبط ۱۸۰ کیلو گوشت چرخ‌کرده غیربهداشتی در یک واحد بسته‌بندی در شهر نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حیدر سلگی در گفت‌وگو با خبرنگاران نهاوند گفت: بازرسان شبکه دامپزشکی شهرستان نهاوند به‌صورت مرتب و نامحسوس از واحدهای عرضه مواد پروتئینی، رستوران‌ها و کشتارگاه‌ها به‌صورت روزانه بازدید می‌کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت سلامت همشهریان این بازدیدها با جدید ادامه خواهد داشت و در بحث سلامت مردم باکسی تعارفی نداریم.

رئیس اداره دامپزشکی نهاوند افزود: در راستای حفظ سلامت شهروندان در بازدید سرزده کارشناسان اداره دامپزشکی از یک واحد بسته‌بندی گوشت قرمز در نهاوند مقدار ۱۸۰ کیلوگرم گوشت چرخ‌کرده مخلوط با آلودگی در سردخانه این واحد کشف شد.

وی عنوان کرد: کارشناسان این اداره پس از اخذ دستور مقام قضایی و در حضور نماینده دادستان نسبت به امحا و خارج نمودن محموله از چرخه مصرف انسانی اقدام کردند.

سلگی از مردم خواست تا تنها از مراکز مجاز و تحت نظارت شبکه دامپزشکی خرید کنند و در هنگام خرید گوشت‌های بسته‌بندی باید دارای برچسب و تاریخ تولید و انقضا باشد.

 وی به لزوم توجه شهروندان به توصیه‌های پزشکی و سلامت تأکید کرد و گفت: از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعاً به اداره دامپزشکی نهاوند اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما