تازه های سایت

کد مطلب: 25166
19. دى 1394 - 9:05
فرماندار نهاوند گفت: توليد کنندگان و کار آفرينان نقش مهمي در خود کفايي ، ايجاد اشتغال تحقق اقتصاد مقاومتي دارند لذا لازم است مشکلات آنان توسط دستگاه هاي ذيربط پيگيري و برطرف شود.

به گزارش سایت گرو، کريم حميدوند در شوراي اشتغال و سرمايه گذاري نهاوند که با حضور توليد کنندگان و کارآفرينان برگزار شد افزود: رفع مشکلات واحدهاي صنعتي نيازمند مديريت قوي و پيگيري لازم است که رفع آنها باعث مي شود بتوان آثار و نتايج آن را در زندگي مردم مشاهده کرد.

وي گفت: لازم است مسائل و مشکلات توليد کنندگان در واحدهاي صنعتي جمع آوري و دسته بندي شود تا بتوان با انجام کار کارشناسي براي رفع مشکلات آنها از طريق مراجع قانوني برنامه ريزي کرد.

فرماندار نهاوند حمايت از سرمايه گذاران و رسيدگي به مشکلات آنان را از عوامل تاثير گذار در توسعه عنوان کرد و افزود: در شرايط کنوني براي رسيدن به توسعه لازم است از توليد کنندگان و کار آفرينان که سرمايه خود را براي ايجاد اشتغال به کار گرفته اند حمايت هاي لازم به عمل آمده و با نگاه مثبت با آنها برخورد شود تا از تعطيلي واحدهاي صنعتي که باعث تحميل هزينه هايي براي جامعه مي شوند جلوگيري شود.

وي با اشاره به شعار سال با عنوان ملت و دولت ، همزباني و همدلي گفت:براي رسيدن به نتايج مثبت لازم است در سالي که از سوي رهبر انقلاب به عنوان همدلي و همزباني نامگذاري شده در چارچوب قانون از توليد کنندگان حمايت شود زيرا با همدلي است که چرخ توليد و صنعت بهتر مي چرخد.

وي از دستگاههاي مرتبط با توليد کنندگان و بانک هاي عامل شهرستان نهاوند خواست همکاريهاي لازم را براي تسهيل کارهاي توليد کنندگان داشته باشند .

يک واحد شهرک صنعتي در نهاوند با ۶۳ واحد توليدي فعال است.

شهرستان نهاوند با دارا بودن جمعيتي بالغ بر ۱۹۰ هزار نفر در ۱۰۵ کيلومتري مرکز استان همدان قرار دارد./ایرنا

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما