تازه های سایت

کد مطلب: 14179
12. آبان 1392 - 13:27

مردم نهاوند بر برگزاری با شکوه راهپیمایی 13 آبان تاکید دارند

به گزارش پایگاه خبری گرو ،راهپیمایی سراسری روز مبارزه با استکبار جهانی در حالی  در سراسر کشور برگزار می شود که همه ی اقشار مردم نهاوند برحضور در راهپیمایی فردا تاکید دارند و شعار مرگ بر امریکا را محکم تر از همیشه فریاد خواهند زد .

خبرنگار ما به مناسبت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به سراغ شهروندان نهاوندی رفت واز آمادگی آنها برای شرکت درراهپیمای ۱۳ آبان جویا شد.

آقای محبی  کارمند است وی به خبرنگار ما می گوید:راهپیمایی ۱۳ آبان قطعا باشکوه تر وپر رنگ تر از گذشته خواهد بود و امریکایی‌ها خواهند فهمید تا زمانی که دست از حیله گیری برندارند نگاه ملت به آنها تغییر نمی کند.

خانم محمدی از دانش آموزان نسل امروز است وی تاکید می کند :من وهمه دانش آموزان دیگر در روز ۱۳ آبان حضور با شکوهی خواهیم داشت وبه آمریکا ثابت می کنیم که هیچ غلطی نمی تواند بکند و همگی با صدای بلند می گویم مرگ بر آمریکا “مرگ بر شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار “وآمریکا را زیر پا می گذاریم .

آقای حسنوند از کشاورزان شهرستان نهاوند تاکید می کند: من روز ۱۳ آبان  کشاورزی را تعطیل می کنم ودر راهپیمایی ۱۳ آبان حضور پیدا می کنم وشعار مرگ بر آمریکا را رساتر از سالهای قبل  می گویم .وبه همه کشاورزان توصیه می کنم  در روز ۱۳ آبان  کشاورزی را کنار بگذارید ودر راهپیمایی ۱۳ آبان حضور پررنگی داشته باشید.

علی  دانشجوی ۲۳ ساله  نهاوندی می گوید :شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا در راهپیمایی ۱۳ آبان پاسخ محکمی به اظهارات ضد ایرانی خواهد بود وبه دوستانم توصیه می کنم در روز ۱۳ آبان حضور پر شوری داشته باشند .

آقای کیانی فرهنگی است و عنوان می دارد :عمق جنایت های آمریکا آنقدر زیاد است که فریاد مرگ بر آمریکا هیچ وقت خاموش نمی شودوما پر شورتر از سالهای قبل حضور پیدا می کنیم وآمریکا را زیر پا له  می کنیم.

خانم رسولی خانه دار است. او به خبرنگار ما این چنین گفت :راهپیمایی ۱۳ آبان قطعا با شکوه تر از گذشته خواهد بود.وهمگی شعار مرگ برآمریکا را رساتر از سال های قبل می گویم .

آقای جعفری کاسب است او می گوید :آمریکا یک شیطان بزرگ است “مرگ بر آمریکا “مرگ بر آمریکا “واین شعار مرگ بر آمریکا را روز ۱۳ آبان بلندتر ورساتر از سال های قبل  به صدا در می آوریم .

لازم به یاد آوری است که راهپیمایی روز 13 آبان در نهاوند از ساعت 10 صبح از مقابل مسجد جوانان شروع می شود و  با سخنرانی حجت الاسلام مغیثی امام جمعه نهاوند در مصلی نماز جمعه خاتمه می یابد .

دیدگاه شما