تازه های سایت

کد مطلب: 9847
18. ارديبهشت 1392 - 9:17
پایگاه خبری گرو : تمرین عصر سه شنبه تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که جواد نکونام و مهدی رحمتی با تاخیر در محل تمرین حاضر شدند و در میان استقبال هواداران با یکدیگر عکس یادگاری گرفتند.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو ، تیم فوتبال استقلال که با پیروزی برابر فولاد خوزستان قهرمانی اش در دوازدهمین دوره لیگ برتر را قطعی کرده است، تمریناتش برای برگزاری آخرین دیدار لیگ را از عصر امروز سه شنبه در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی آغاز کرد. این تمرین با استقبال خوب هواداران و خبرنگاران و عکاسان همراه بود و بیش از هر چیز پخش شیرینی های متنوع جلب توجه می کرد.

در این تمرین خسرو حیدری و مجتبی جباری غایب بودند و سیدمهدی رحمتی و جواد نکونام هم با تاخیر به محل تمرین آمدند. این دو بازیکن با تجربه که قبل از این اختلاف نظرهایی با یکدیگر داشتند، پس از آنکه کدورت ها را رفع کردند امروز با یک اتومبیل به محل تمرین آمدند و در میان استقبال هواداران با یکدیگر عکس یادگاری گرفتند.

هواداران استقلال که از رابطه خوب رحمتی و نکونام خوشحال بودند، نگرانی خود را به خاطر جدایی امیر قلعه نویی و مصاحبه هایی که وی در این زمینه انجام داده است اعلام کردند. آنها اعتقاد داشتند قلعه نویی باید در استقلال بماند و این تیم را قهرمان آسیا کند. با این حال سرمربی آبی ها همچنان در مصاحبه هایش تاکید دارد که باید یک سرمربی بزرگ هدایت استقلال را برعهده بگیرد.

 

دیدگاه شما