تازه های سایت

کد مطلب: 9808
17. ارديبهشت 1392 - 8:44
پایگاه خبری گرو ، اخبار نهاوند : جمعی از دانشجویان دانشگاه پیام نور، مسئولان و مردم خداجوی شهرستان نهاوند تجمعی در اعتراض به هتک حرمت مرقد حجر بن عدی(ره) برپا کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مهر، در این تجمع اعتراضی که پیش از ظهر دوشنبه برگزار شد، حجت الاسلام حسین گروسی رئیس تبلیغات اسلامی، خدایار ظفری معاون فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان و مردم ولایتمدار نهاوند نیز حضور داشتند.

حاضران در این مراسم با سردادن شعارهایی از جمله "هیهات من الذله"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسراییل"، "مرگ بر صهیونیست"، "مرگ بر وهابی"، "ای سلفی ای وهابی ننگت باد"، "ای امام زمان(عج) تسلیت تسلیت" و "مسلمین جهان تسلیت تسلیت" این عمل غیر انسانی و وحشیانه را محکوم و خواستار مجازات عاملان این جنایت شدند.

حجت الاسلام حسین گروسی در اجتماع باشکوه دانشجویان و مردم در سخنانی با برشمردن صفات برجسته حجر بن عدی(ع) گفت: حجر تا لحظات آخر عمر با برکت خود در راه ولایت به مجاهدت پرداخت و سرانجام شهید راه ولایت شد.

وی افزود: حجر یار با وفای پیامبر گرامی اسلام (ص)، امیرالمؤمنین (ع) و امام حسن مجتبی(ع) بود که تروریستها، قبر "حجر بن عدی" صحابی حضرت علی(ع) را نبش کرده و پیکر وی را ربودند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: نبش مزار مطهر صحابه رسول الله(ص) و یکی از شهدای صدر اسلام یعنی حجربن عدی دل هر انسان مؤمن و مسلمانانی را به درد می آورد و وقوع چنین وقایع دلخراشی، بار دیگر نقش بارز اسرائیل، آمریکا و سایر عناصر استکبار در تلاش برای ایجاد اختلاف میان مسلمانان را بر جهانیان عیان ساخته است.

دیدگاه شما