تازه های سایت

کد مطلب: 9792
16. ارديبهشت 1392 - 9:19
پایگاه خبری گرو ، اخبار نهاوند : سرپرست اداره تبليغات اسلامي نهاوندبا محکوميت جسارت به مقبره حجربن عدي گفت:عاملين جنايت به مقبره صحابي بزرگ پيامبر اسلام (ص) درس گرفته ازمکاتب الحادي و انحرافي غربي اند

 

به گزارش پایگاه خبری گرو ، حجت الاسلام گروسي سرپرست اداره تبليغات اسلامي شهرستان نهاوند جنايات تروريست هاي تکفيري و جسارت به مقبره صحابي بزرگ پيامبر اسلام حجربن عدي را محکوم کرد.

حجت الاسلام گروسي در ادامه سخن با اشاره به جنيات ايادي استکبار و تروريست هاي تکفيري درکشورهاي مسلمان ، عراق، سوريه ، لبنان، افغانستان و ساير ممالک اسلامي اظهار داشت: بار ديگر فاجعه‌اي در جهان اسلام رخ داد و تروريست‌هاي تکفيري به قبه و بارگاه صحابي بزرگ پيغمبر اکرم(ص) و يار وفادار اميرمؤمنان علي(ع)، حُجر بن عَدي آن مرد زاهد و عابد و شجاع که در برابر طغيان‌گران زمان خود از بني‌اميه قيام کرد و در نقطه‌اي نزديک دمشق به نام «مَرجِ العَذراء» به دست حاکمان بني اميه شهيد و در همان جا به خاک سپرده شد، حمله کرده و بارگاه او را ويران کردند و حتي قبر او را نيز نبش کردند.

وي افزود: عاملين اين جنايت بزرگ که درس گرفته از مکاتب غربي و استکباري هستند با هيچکدام از معيارهاي انسانيت و حاکميت اخلاق سازگار نيستند.

وي گفت: اين وحشيان آدم‌نما که در تاريخ نمونه‌اي ندارند نه بر زندگان رحم مي‌کنند نه بر شهيدان به خاک خفته و به يقين اگر قدرت پيدا کنند، گنبد و بارگاه ملکوتي پيغمبر خدا(ص) را نيز ويران خواهند کرد، همان‌گونه که بارها تلويحاً يا تصريحاً گفته‌اند ولي از هجوم افکار عمومي مسلمانان وحشت دارند.

وی در پایان گفت : مي‌دانيم دشمنان اسلام و در رأس آنها آمريکا و اسرائيل مي‌خواهند با تشويق کردن اين جنايات، جنگ مذهبي و فرقه‌اي در ميان مسلمين ايجاد کنند، ولي به يقين با بيداري اسلامي هرگز موفق نخواهند شد

دیدگاه شما