تازه های سایت

کد مطلب: 9783
16. ارديبهشت 1392 - 9:05
بازیکن پرسپولیس گفت: من از فوتبال می‌روم تا کسانی که دایه‌ مهربان‌تر از مادر برای فوتبال شده‌اند، بمانند.
خبرگزاری فارس: کریمی: می‌روم تا کسانی که دایه‌ مهربان‌تر از مادر برای فوتبال شده‌اند، بمانند

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از  خبرگزاری فارس، علی کریمی پس از شکست در فینال جام حذفی مقابل سپاهان اظهار داشت: نمی‌دانم چه بگویم و حرفی ندارم، همه چیز تمام شده و باید به آینده فکر کنیم. برای مهدوی‌کیا ناراحتم که در شب آخری که در فوتبال بود به حقش و قهرمانی نرسید. جا دارد به هواداران بازیکنان و مسئولان سپاهان این قهرمانی را تبریک بگویم.

وی در پاسخ به این سؤال که دو بار از سپاهان پیش افتادید اما در نهایت بازی را واگذار کردید مشکل چه بود، گفت: بازی فوتبال است و هزار و یک اتفاق می‌افتد. به نظرم سپاهانی‌ها از لحاظ روحی و روانی از ما آماده‌تر بودند و 2 بار عقب‌افتادگی را جبران کردند.

بازیکن پرسپولیس گفت: به نظرم مردم همه مسائل را به خوبی می‌دانند. من از همه طرفدارانی که کمک و حمایتم کردند تشکر می‌کنم. ما که نتوانستیم برای آنها کاری کنیم، امیدوارم بازیکنان جوان‌تر نتایج بهتری با پرسپولیس بگیرند.

کریمی با اعلام خبر خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال عنوان کرد: همین امشب خداحافظی‌ام را اعلام می‌کنم و فکر می‌کنم باید به مسائل دیگر زندگی‌ام برسم. از فوتبال خداحافظی می‌کنم و دیگر برای تیم ملی هم بازی نخواهم کرد. بعضی اوقات اتفاقاتی رخ می‌دهد که دیگر جای ماندن ندارید.

وی ادامه داد: اگر می‌بردیم هم همین تصمیم را می‌گرفتم، چون قبلاً این موضوع را می‌دانستم و هیچ کس حتی خانواده‌ام از این کارم به جان دو تا بچه هایم با خبر نبودند،حتی همسرم. شب بدی را برای این کار انتخاب کردم. می‌روم تا کسانی که دایه مهربان‌تر از مادر شده‌اند فوتبال را به روزهای اوج خود برسانند. من و مهدوی‌کیا باید به دنبال کارمان برویم.

کاپیتان پرسپولیس اظهار داشت: در مدتی که در فوتبال بودم خاطرات تلخ و شیرین زیادی داشتم و خدا را شکر می‌کنم که سالم از مستطیل سبز خارج می‌شوم.

کریمی در پایان عنوان کرد: من نمی‌توانم پاسخگوی مسائل و مشکلات پرسپولیس باشم و از شما رسانه‌ها نیز می‌خواهم که فقط واقعیت‌ها را بنویسید. باز هم شرمنده هواداران هستم.

دیدگاه شما